ک.ج.ک: خلق‌مان بر مبنای مشی فدایی گزن مقاومت را گسترش دهند

​​​​​​​ک.ج.ک: خلقمان را فرامی‌خوانیم که از میراث زولکوف گزن اولین شهید مرحله 'حصر را در هم شکنیم، فاشیسم را فرو پاشیم و کردستان را آزاد کنیم' صیانت به عمل آورند به با شرکت در میادین نوروز، مقاومت را گسترش داده و به شیوه‌ای شکوهمند یاد وی را گرامی دارند."

ریاست مشترک شورای رهبری ک.ج.ک در مورد زولکوف گزن که در زندان تکیرداغ رژیم ترک برای محکومیت حصر عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد دست به عملیات فدایی زده و به شهادت رسید بیانیه‌ای منتشر کرد.

 

در بیانیه آمده است:"در زندان تکیرداغ یکی فرزند لایق خلقمان، انقلابی بزرگ رفیقمان زولکوف گزن به عملیات فدایی دست زد و به شهادت رسید. رفیق زولکوف با این عملیات به یکی از سمبل‌های بزرگ خط مشی مقاومت ١۴ ژوئیه و نوروز مبدل گردید. ما از رفیق زولکوف با احترام و منتداری یاد می‌کنیم و عهد می‌بندیم که رهبری خود و کردستان را آزاد کنیم و ترکیه را دمکراتیک نماییم، همچنان که آرمان وی بود. خلق‌مان را فرامی‌خوانیم که از میراث اولین شهید مرحله 'حصر را در هم شکنیم، فاشیسم را فرو پاشیم و کردستان را آزاد کنیم' محافظت به عمل آورند، به میدان‌های جشن نوروز سرازیر شوند، مقاومت را گسترش دهند و با شکوه هر چه تمامتر یاد وی را گرامی دارند.

 

مرحله‌ی 'حصر را در هم شکنیم، فاشیسم را فرو پاشیم و کردستان را آزاد کنیم' که با پیشاهنگی لیلا گووَن و ناصر یاغز آغاز شده است با شرکت صدها تن در خارج از زندان و هزاران مقاومت‌گر در زندان‌‌، با مشارکت خلقمان در داخل و خارج از میهن همچنان ارتقا می‌یابد و بر افکار عمومی جهان تأثیر می‌گذارد. با عملیات فدایی رفیق زولکوف گزن مقاومت وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است. خلقمان باید بر مبنای مشی فدایی رفیق زولکف گزن بر ضد رژیم فاشیست و جنایت‌کار آ.ک.پ/م.ه.پ به میدان‌‌ها سرازیر شوند و مقاومت را به پیروزی رسانند.

 

رژیم فاشیست آ.ک.پ/م.ه.پ با حصر و شکنجه در زندان امرالی درصدد است تا سیاست قتل‌عام کردها را که در صدها سال به اجرا گذاشته شده را به نتیجه برساند. با مقاومت پرهیبت پ.ک.ک در چهل سال گذشته رژیم فاشیستی٩۶ ساله دولت ملت ترک نابود شده است. حکومت فاشیستی آ.ک.پ/م.ه.پ نابودی را با انزوا و حصر رهبر آپو بر کردها تحمیل می‌کند و سعی دارد سیستم نابودگر را از نو احیا کند. با پیشاهنگی انقلابی بزرگ زولکوف گزن مقامتی که با روحیه‌ی ١۴ ژوئیه ١٩٨٢ و آتش نوروز شعله‌ور شده است به حصر پایان می‌دهد، رژیم فاشیستی حاکم بر ترکیه را فرومی‌پاشد و به آزادی خلق‌ها می‌انجامد.

 

بر این مبنا از خلقمان، جوامع ترکیه، زنان، جوانان، نیروهای چپ، سوسیالیست‌هاو دمکراتیک‌ها می‌خواهیم که برای آزادی بشریت از مبارزه زولکوف گزن صیانت به عمل آورند و مقاومت را به پیروزی رسانند."