"ارتش ملیِ" اردوغان "دزدِ مرغ" از آب درآمد!

تبهکاران موسوم به "ارتش ملی" تحت امر دولت ترکیه که برای اشغال عفرین گسیل شده بودند از سویی به جنایت جنگی دست می‌زنند و از سوی دیگر هم خانه و کاشانه خلق را به غارت می‌برند

تبهکاران موسوم به "ارتش ملی" تحت امر دولت ترکیه که برای اشغال عفرین گسیل شده بودند از سویی به جنایت جنگی دست می‌زنند و از سوی دیگر هم خانه و کاشانه خلق را به غارت می‌برند

 

تبهکاران پس از ورود به خانه‌های یک روستای در خط مرزی تعدادی مرغ و تخم‌مرغ را با شعار پیروزی دزیدند. نکته جالب اینکه آنان هم همچون داعش مدعی شدند "مال و مُلک کردها حلال است" و طبق فتوای اردوغان فرمانده روانپریش خود عمل کردند.

 

"ارتش ملی" پس مانده گروههای نابودشده النصره، داعش و احرار الشام است که از سوی دولت ترکیه برای حمله به کردها مورد استفاده قرار می‌گیرند و کار آنها دزدی اموال ساکنان روستاهای مرزی است.

تصاویری از تبهکاران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن گروهک "ارتش ملیِ" تحت فرمان طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به خانه‌های روستای سورکه بخش راجو حومه عفرین حمله می‌کنند و مرغ و تخم‌مرغ ساکنان را می‌دزدند. تبهکاران در این ویدیو می‌گویند:"اینها مال کردهاست و حلال است".

 

یکی از اعضای ارتش ملیِ تحت فرمان اردوغان می‌گوید: اینجا عفرین است و ساکنان آن ثروتمند هستند. در این خانه ٢٠٠ قوطی روغن زیتون وجود دارد. غارت اموال دشمن در حین جنگ حلال است". تبهکاران سپس مرغ‌ها و تخم‌مرغها را به خودرویی منتقل کرده و شعار پیروزی سردادند!؟!

 

گزارشهای متعددی از سرقت خانه‌ها و دزدی دام و طیور ساکنان مناطق مرزی از سوی گروههای تبهکار تحت فرمان اردوغان منتشر شده است.

 

تبهکاران داعش هم حین حمله به کوبانی طی فتوایی اعلام کرده بودند که "اموال کردها حلال است" و از روستاهای کوبانی دزدی کرده بودند.

 

رژیم حاکم بر ترکیه با همکاری تبهکاران تحت فرمان خود، طی حملات هوایی و زمینی ٢٠ روز گذشته به عفرین، بیش از ١۵٠ غیرنظامی که بیشتر آنان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند به شهادت رسانده‌اند. تبهکاران تحت فرمان اردوغان به پیکر جانباختگان هم تعرض می‌کنند و این ویژگی را از میراث صدها ساله‌ی عثمانی‌ها در قتل‌عام خلق‌های تحت ستم در آناطولی فراگرفته‌اند.