خبرگزاری فرات منتشر می‌کند؛ اسامی تروریست‌هایی که در یک روز از پای درآمدند

طبق گزارش مستندی که به خبرگزاری فرات رسیده است تنها در نبردهای ٢۴ فوریه/ ۵ اسفند ماه سال جاری دست‌کم ۴٧ تبهکار تحت فرمان اردوغان به هلاکت رسیده‌اند.

حمله رژیم تروریستی ترکیه و تبهکارانی موسوم به "ارتش آزاد سوریه" در چهل‌ودومین روز به عفرین همچنان ادامه دارد. تبهکارانی که از سوی طیب اردوغان برای اشغال عفرین گسیل شده‌اند ضربات مرگباری را از سوی مبارزان متحمل می‌شوند. طبق گزارش مستندی که به خبرگزاری فرات رسیده است تنها در نبردهای ٢۴ فوریه/ ۵ اسفند ماه سال جاری دست‌کم ۴٧ تبهکار تحت فرمان اردوغان به هلاکت رسیده‌اند.

 

ارتش اشغالگر ترکیه از هوا و زمین به حملات علیه خلق عفرین ادامه می‌دهد و با پاسخ کوبنده مقاومتگران روبرو شده است. نبردها در چهل‌ودومین روز ادامه دارند. ترکیه، تبهکاران داعش و فراری‌های داعش آمار کشته‌های خود را مخفی می‌کنند. گزارشی‌هایی دال بر به آتش کشیدن اجساد تبهکاران و نظامیان کشته شده از سوی ارتش ترکیه به خبرگزاری فرات رسیده است.

 

روز گذشته بخش کُردی-کرمانجی خبرگزاری فرات در گزارشی اسامی کشته و زخمی‌های ارتش ترکیه در درگیری‌‌های منطقه راجو کانتون عفرین را منتشر کرد. دولت تروریستی ترکیه برای مخفی‌ نگه‌داشتن تلفات ارتش خود اسامی نظامیان را در هم به عنوان عناصر القاعده معرفی کرده است.

 

امروز لیستی را منتشر می‌کنیم که از منابع وابسته به تبهکاران "ارتش آزاد سوریه" کسب شده است، طبق این گزارش تنها در یک روز (۵ اسفند)، ۴٧ تبهکار به هلاکت رسیده‌اند.

 

منابع آگاه از میان تبهکاران به خبرگزاری فرات گفتند که لیست اسامی تبهکارانی که در حملات عفرین شرکت کرده‌اند به سازمان جاسوسی میت ارائه می‌شود و هر کدام از آنان مبلغ ٢٠٠ دلار پول دریافت می‌کنند. طبق گزارش مذکور در صورت کشته شدن هر کدام از تبهکاران، مبلغ ۶٠٠ دلار به سرکرده گروهک پرداخت می‌شود.

این لیست تنها تلفات یک روز تبهکاران را شامل می‌شود. به دلیل موازین رسانه‌ای از پخش تصاویر اجساد عناصر کشته شده معذوریم. تمامی اسامی در این لیست غیرقابل شناسایی بوده و تنها اسامی ۴٧ نفر شناسایی گردیدند. تبهکارانی که نام آنان در گزارش یادشده عنوان گردید تنها در درگیری‌های روز ۵ اسفند بخش شرا کانتون عفرین از پای درآمده‌اند.

 

در این گزارش اسامی تبهکاران، تاریخ تولد و محل تولد آنان قید شده است. نکته جالب توجه آنکه بیشتر تبهکاران مذکور از اهالی روستاهای حومه حلب و ادلب هستند.