مبارزان ی.پ.ژ: ما با روحیه‌ای فدائیانه از میهن خود دفاع خواهیم کرد

مبارزان یگان‌های مدافع زنان که در منطقه جندرسی کانتون عَفرین مقابل ارتش غاصب ترکیه و تبهکارانش مقاومت می کنند، اظهار داشتند که با روحیه‌ای فدائی رفقای شهید در برابر دشمن از خاک و میهن خود دفاع خواهند کرد

مبارزان یگان‌های مدافع زنان که در منطقه جندرسی کانتون عَفرین مقابل ارتش غاصب ترکیه و تبهکارانش مقاومت می کنند، اظهار داشتند که با روحیه‌ای فدائی رفقای شهید در برابر دشمن از خاک و میهن خود دفاع خواهند کرد.

 

دَنیز فرات مبارز ی.پ.ژ در این زمینه اعلام کرد:"ما همانند شهید "اویستا" که با روحیه‌ای والا و فدائی در برابر دشمنان مقاومت کرد از میهن خود در برابر هرگونه تهدیدی مبارزه خواهیم کرد. ما ادامه دهنده آرمان شهدا می باشیم. رفقای ما برای دفاع از عَفرین جان خود را بدونه هیچ گونه چشم داشتی فدا کردند، ما نیز با این تفکر با دشمنان مبارزه خواهیم کرد.

 

ما با خون خود از منطقه جندرسی دفاع خواهیم کرد و هرگز به دولت اشغالگر ترکیه و تبهکارانش اجازه نمی‌دهیم که میهن ما را اشغال کند. عهد می بندیم که با سپر کردن جان خود در برابر دشمن از میهن و خلق‌های عَفرین دفاع کنیم".

روژین عَفرین یکی دیگر از مبارزان ی.پ.ژ در این خصوص چنین گفت:"ما برای دفاع از خلق‌های عَفرین مبارزه می کنیم. دولت استعمارگر ترکیه و تبهکارانش پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی دنیا را در برابر ما مورد استفاده قرار می دهد، اما هرگز نمی تواند اراده ما را بشکند. ما تا آخرین نفس از میهن و خلق خود دفاع می کنیم و نمی گزاریم دیار زیتون به دست اشغالگران حتی لکه‌ای کوچک بردارد".