در دیرالزور ۳ تبهکار دستگیر شدند

مرکز مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی نیروهای امنیت داخلی طی اطلاعیه‌ای مکتوب اعلام کرد، در شمال دیرالزور ۳ تبهکار دستگیر شدند و زرادخانه‌ی آن‌ها ضبط شد.

مرکز مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی نیروهای امنیت داخلی طی اطلاعیه‌ای مکتوب اعلام کرد، ۳ تبهکار دستگیر شدند و سلاح‌های آن‌ها ضبط شده است. نیروهای امنیت داخلی به این اشاره کردند که، نیروهای ضدترور (HAT) جز نیروهایشان در شمال دیرالزور عملیاتی انجام داده‌اند.

نیروهای امنیت داخلی‌ در رابطه با عملیات اطلاعات زیر را منتشر کرده‌اند:

نیروهای ویژه‌ی ما H.A.T، امروز ۲۱ سپتامبر در دیرالزور ۳ تبهکار دستگیر کردند، این تبهکاران در آشوب و اغتشاشات‌ اخیر دست داشته‌اند و با جریان‌های خارجی مرتبط بوده‌اند.

درچارچوب عملیات‌های موفقیت‌آمیز نیروهای ما علیه سازمان‌های تروریستی و پاک‌سازی مناطق ما از هسته‌ها‌یشان، نیروهای ما پس از پیگیری عملیات اداره‌ی کل امنیت، به منزل سه نفر که با جناح‌های خارجی ارتباط داشتند و اقدام به ایجاد فتنه در دیرالزور و برهم زدن امنیت و ثبات آن داشتند. نیروهای ما هر سه نفر را دستگیر و اسلحه و مهمات آن‌ها را ضبط کردند.

سلاح RBK

۲ سلاح کمری

۲ نارنجک (بمب دستی)

۳ سلاح کلاشینکوف

۱۵ خشاب

۳۸۷ فشنگ

۲ واحد پول داعش

۲ ساک

۵ موبایل

این عملیات نیروهای ما برای امنیت، در هر وجب سرزمینمان ادامه دارد، عملیات‌های امنیتی با تعقیب بقایای تبهکاران و پاک‌سازی مناطق ما از هرگونه تهدید و خطر و محاصره‌ی آن‌ها، امنیت و آرامش را تضمین می‌کنند.