در دیرالزور درخواست شده است تا همگان در کنار ق‌س‌د بایستند

انجمن مدنی دمکراتیک دیرالزور از مردم منطقه خواست، همگان در کنار نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) بیاستند که عملیات ‘تقویت امنیت’ را در منطقه آغاز کرده‌اند.

انجمن مدنی دمکراتیک دیرالزور طی اطلاعیه‌ای، از تلاش‌هایی که به منظور تقویت امنیت در منطقه صورت می‌گیرد، در خواست حمایت کرد.

در اطلاعیه‌ی انجمن مدنی دمکراتیک دیرالزور ذکر شده است:

“نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) عملیاتی را برای تقویت امنیت در روستاهای دیرالزور را آغاز کرده‌اند. هدف این عملیات شکست دادن هسته‌های سازمان تروریستی داعش و مسدود کردن منابع آنان در منطقه است. این عملیات به درخواست ساکنین و ریش سفیدان دیرالزور به قصد تقویت امنیت و ثبات در منطقه صورت گرفته است. همزمان این عملیات با هدف جلوگیری از سازمان تروریستی است که سعی دارد به منطقه و ساکنان آن حمله کند و می‌خواهد امنیت و ثبات منطقه را برهم بزند و در خدمت منافع دولت و طرف‌های خارجی باشد که هدف آن‌ها تضعیف اداره‌ی خودمدیریتی و پیشرفت منطقه است.

براین اساس، از خلق خود می‌خواهیم در کنار نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک بیاستند، که حفاظت کرده و به وظیفه‌ی اخلاقی خود در برابر خلق عمل می‌کنند. همچنین خواستار حمایت از تلاش‌هایی که به منظور تقویت امنیت و ثبات در منطقه صورت می‌گیرد،هستیم.

ما به عنوان انجمن مدنی دمکراتیک دیرالزور  حمایت خود را از تلاش‌هایی که به منظور تقویت امنیت در منطقه صورت می‌گیرد، اعلام می‌داریم. در عین حال تأکید می‌کنیم که به خدمت خود به اداره‌ی خودمدیریتی و پروژه‌ی دموکراتیک ادامه خواهیم داد”.