در منبج پیکر دو شروان مجلس نظامی به خاک سپرده شد

در منبج پیکر دو شروان مجلس نظامی منبج علی العلی و محمود الحجاج به خاک سپرده شد.

ساکنین منبج و روستاهای اطراف آن و اعضای سازمان‌های جامعه‌ی مدنی و انجمن نظامی منبج و شیوخ و ریش سفیدهای طوائف منطقه در مراسم خاکسپاری دو شروان مجلس نظامی منبج علی العلی و محمود الحجاج، شرکت کردند و هر دو پیکر را در آرامستان شهدای منبج در جنوب این شهر به خاک سپردند.

در مقاومت علیه حملات ارتش اشغال‌گر ترکیه و تبهکارانش به دهستان منبج، علی العلی و محمود الحجاج در ۷ سپتامبر به شهادت رسیدند.

در این مراسم، عضو خانواده‌ی شهدای منبج، حسن الحسین، گفت: “شهدا برای حفاظت از خاک و شرف جان‌باختند”.

همچنین گفت: “شهید شرف و افتخار است، به جز قهرمانان هیچ کس قادر نیست شهادت را از آن خود کند، شهدا نمونه‌ی شجاعت و فداکاری هستند”.

یکی از فرماندهان مجلس نظامی منبج، محمد علی گفت: “جان خود را فدای این سرزمین می‌کنیم، همیشه برای این سرزمین سپر خواهیم بود، قبلا عهد بسته‌ایم و امروز بار دیگر عهد و میثاق خود را تازه می‌کنیم”.

ریاست مشترک مجلس قانون گذاری منبج، سیهام حمو، گفت: “از زمان آزادسازی منبج، برای حفاظت از شهر و امنیت و ثبات آن، پسر و دختران به شهادت می‌رسند‌. دولت اشغال‌گر ترکیه، از زمان آزادسازی منبج از دست داعش، یک روز حملات خود را علیه مناطق شمال و شرق سوریه و به ویژه منبج متوقف نکرده است”.

همچنین گفت: “چند روز است، دولت اشغال‌گر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن به منبج حمله می‌کنند و از بزرگ گرفته تا کوچک را مورد هدف قرار می‌دهند”.

در ادامه گفت: “ساکنین منبج از تمامی جوامع و نیروهای نظامی متحد هستند و از نیروهایشان حمایت می‌کنند. آن‌ها همراه با نیروهایشان در برابر حملات در یک سنگر قرار دارند”.

سپس هویت شهدا قرائت شد و به خانواده‌هایشان تقدیم شد.