در رقه اپراسیونی علیه گروه داعش انجام شد، یکی از سرگروه‌های داعش کشته شد

نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) اعلام کرد، در مرکز شهر رقه اپراسیونی علیه ابراهیم علی (ابو مجاهد)، سرگروه‌ داعش صورت گرفت و یکی از سرگروه‌های داعش کشته شد.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د)، علیه گروه‌های مخفی داعش منتشر کرد که در آن آمده است، یکی از سرگروه‌های داعش کشته شده است.

در اطلاعیه ذکر شده است:

“در چارچوب انجام اپراسیون‌ها علیه گروه‌های مخفی سازمان تروریستی داعش، واحدهای ضد ترور (یات) از نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د)، با شرکت نیروهای ائتلاف بین‌المللی علیه داعش و سازمان ضد ترور اقلیم کوردستان (سی تی جی) اپراسیونی نظامی هماهنگ، به ویژه در مرکز شهر رقه علیه ابراهیم علی (ابو مجاهد)، سرگروه‌ سازمان تروریستی داعش صورت گرفت. این سرگروه مسئول و امیر کل منطقه‌ی شرق است.

پس از زیر نظر قرار دادن حرکت‌های این سرگروه تروریست، واحدهای ما با همایت و نظارت هوایی نیروهای ائتلاف بین‌المللی، به ساختمانی که این سرگروه داعش در آن حضور داشت، رفتند. به واحدهای ما شلیک شد. به این سبب واحدهای ما مجبور شدند مقابله کنند، در نتیجه یکی از سرگروه‌های داعش کشته شده است.

پس از اپراسیون نیروهای ما تعدادی سلاح و لوازم نظامی را که متعلق به این سرگروه داعش بود را ضبط کردند.

سلاح و وسایلی را که ضبط شده‌اند شامل: اسلحه‌ی نوع ای کی ۴۷ و ۷ خشاب و گلوله‌های این اسلحه، ۴ موبایل، یک کامپیوتر، دستگاه وای‌فای، کارت شناسایی و مدارک شخصی بودند''.