دولت ترکیه برای دومین بار یک نفر را در راجو ربود

سازمان اطلاعات دولت اشغالگر ترکیه برای دومین بار یک شهروند را در منطقه راجو وابسته به عفرین ربود.

بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع محلی، سازمان اطلاعات ترکیه «میت» یک شهروند به نام عصمت محمد را که پیش از این در منطقه راجوی عفرین ربوده بود، دوباره در ۵ سپتامبر ربود.

حداقل ۲۷۰ نفر در ۸ ماه ربوده شدند

دولت ترکیه یک رژیم تروریستی کامل در عفرین ایجاد کرده است که از سال ۲۰۱۸ آن را اشغال کرده است. بر اساس گزارش سازمان حقوق بشر عفرین-سوریه، دولت ترکیه و تبهکارانش در ماه اوت ۶۲ شهروند را ربودند که ۶ نفر از آنها زن بودند. گفته شد که یکی از زنان ربوده شده از سوی تبهکاران مورد تجاوز قرار گرفته است.

در هفت ماه مابین ژانویه تا جولای، حداقل ۲۰۸ نفر ربوده شده و ۱۷ هزار اصله درخت بریده شده است. سازمان حقوق بشر جنایات سیستماتیک دولت ترکیه را اینگونه خلاصه کرد: دولت اشغالگر ترکیه با جنایاتی مانند قتل‌عام، آدم ربایی، خشونت، باج‌خواهی، مصادره اموال و دارایی مردم و همچنین فروش مجدد مواد مصادره شده در بازار و تخریب طبیعت، حقوق بشر را در منطقه نقض می‌کند.

ده‌ها کودک در عرض ۸ ماه به قتل رسیدند

در ۸ ماهه اول سال در نتیجه انفجارهای ناشی از بمباران‌ها در منطقه عفرین و شهبا ۱۵ کودک به قتل رسیدند، ۱۶ کودک مجروح شدند؛ نیز ۴ کودک مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند، ۹ کودک دستگیر شدند، یک کودک در اثر تجاوز و شکنجه به قتل رسید، ۶ کودک مجروح شدند، 8 کودک از جمله یک نوزاد ربوده شدند و ۶ کودک در نتیجه حملات به قتل رسیده‌اند.