دولت ترکیه در مناطق بسیاری از زاگرس حملات نابودگرانه را آغاز کرده است

دولت اشغالگر ترکیه در مناطق بسیاری و علیه روستاها، کوهستان عملیات نابوگرانه را آغاز کرده است. بسیاری از سربازان ترکیه در آن مناطق مستقر شدند.

حملات اشغالگرانه دولت ترکیه

دولت اشغالگر ترکیه در ساعات سحرگاه در مناطق بسیاری و علیه روستاها و کوهستان‌های زاگرس، عملیات نابودگرانه را آغاز کرده است. عملیات‌های نظامی در روستاهای سوره، زِوکانه واقع در الباک و در مرز خاشکان، دیریشکه، لِسک، دِراو منطقه دره درییانو روستاهای سوریان، باسان، بلند باسان، دِلزی از توابع گَوَر آغاز شده است.

در ساعات صبح،‌ هزاران سرباز ترکیه با وسایل زرهی و هلیکوپترها از مرکز جولمرگ و مناطق پیرامون به این مناطق آمده و مستقر شدند.

کوهستان و بیشه‌زار در محاصره‌اند

در زمانیکه راه‌های منتهی به میدان بَلَک، دره زیندبه و دشت گَلی دولان از سوی سربازان ترکیه مسدود شد، کسانی که دام‌هایشان را به چرا برده بودند با بازجویی روبرو شدند.

دشت سیان و دره ماسیرو در روستای لِسَک از توابع منطقه الباک شهر وان، ناوشیان، کوه موره در روستای سوریان از توابع منطقه گَوَر، شیشول در روستای سور، دشت‌های کرمک، شَرمرزان و کانی‌دریژ در دره پنیانیشی دشت داوان سور از سوی سربازان  به محاصره درآمده و اعلام شده است که حکومت لشکری ایجاد شده است.

حمله علیه تیلوران در ۱۳ مین روز ادامه دارد

حملاتی که در روز ۱۱ ژوئن علیه منطقه کوهستانی سِپِرِز، چشمه‌های هورِه، بَرِ سور و جونی که روستاهای تیلوران ژور و تیلوران ژیر در گَوَر در آن مناطق قرار دارند، ۱۳ روز است که بی‌وقفه ادامه دارد. در مناطق کوهستانی سِپِرِز و اورامار در ساعات شب تحرکات هوایی پهپادها وجود دارد.