خلق طبق پیکر ۲ شروان شهید را به خاک سپردند

در طبق پیکر دو عضو نیروهای امنیت داخلی به خاک سپرده شدند که در عملیات “تقویت امنیت” به شهادت رسیده بودند.

صدها تن از ساکنان طبق طی مراسمی در آرامستان شهدای طبق پیکر اعضای ضدترور از نیروهای امنیت داخلی، محمد سلیمان و انس الرحالیان به خاک سپردند. محمد سلیمان و انس الرحال در دیرالزور طی عملیات تقویت امنیت” به شهادت رسیدند.

در این مراسم، روسای مشترک مجلس خانواده‌ی شهدای طبق، عبدالحکیم‌ حسین گفت: “شهدا برای حفاظت از این سرزمین جان‌باخته‌اند، امیدوارم که بتوانیم به قول آنان عمل برای حفاظت از این سرزمین کنیم”.

ریاست مشترک کمیته‌ی داخلی طبق یثرب الحسین گفت: “جناح‌های خائن با شعارهای ملی و اتنیکی دروغین و از طریق جنگ ویژه در صدد ایجاد هرج و مرج و جنگ داخلی در بین خلق منطقه هستند، این جناح‌ها نمی‌توانند به اهداف خود دست یابند. حقیقت این است که همه دارند فداکاری‌های ارزشمندی برای این سرزمین انجام می‌دهند، ایستادن ما در این مکان مقدس و نمونه است”.

فرمانده ضدترور، شیار حمو، گفت: “به آنانی که سعی در برهم زدن امنیت و ثبات این سرزمین ایجاد کنند، اعلام می‌کنیم، نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) حافظ منطقه و خلق است، به خاطر این سرزمین جان خود را فدا می‌کنند”.

همچنین گفت: “از دشمنان این سرزمین و اختلال گران در امنیت انتقام خواهیم گرفت”.

ریاست مشترک مجلس قانون گذاری اداره‌ی غیرنظامی دمکراتیک منبج، هدا العوان، گفت: “هدف عملیات، از بین بردن هسته‌های داعش و فروشندگان مواد مخدر است، همچنین ممانعت از حملات احتمالی و دستگیری جنایت کاران است”.

سپس هویت شهدا قرائت شد و به خانواده‌هایشان تحویل داده شد.

پیکر این دو شهید در آرامستان شهدای طبق به خاک سپرده شد.