پیام تبریک جنبش جامعه دموکراتیک به مناسبت کارزار ۱۵ اوت

جنبش جامعه دموکراتیک در بیانیه خود به مناسبت چهلمین سالگرد کارزار ۱۵ اوت، روز رستاخیز را به مردم کورد، کوردستان و همه خلق‌های منطقه تبریک گفت.

جنبش جامعه دموکراتیک با انتشار پیام تبریک کتبی تاکید کرد که کارزار ۱۵ اوت یکی از معنی‌دارترین و بزرگترین گام‌های تاریخ بوده است.

جنبش جامعه دموکراتیک این کارزار را به رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، گریلاهای ه‌پ‌گ و یژا استار، خانواده‌های شهدا، مردم کوردستان و سایر خلق‌های منطقه تبریک گفت و در شخص فرمانده عگید (معصوم کورکماز)، فرمانده برجسته و نماد کارزار ۱۵ اوت، یاد و خاطره شهدای آزادی را با احترام و قدردانی گرامی داشت.

جنبش جامعه دموکراتیک خاطرنشان کرد: «دولت اشغالگر ترکیه و همدستان خیانتکار آن ۴۰ سال است که در صدد نابودی جنبش آزادی کوردستان هستند اما ناکام مانده‌اند.»

جنبش جامعه دموکراتیک اعلام کرد که اگرچه دولت در چارچوب سیاست‌های نظامی کثیف و فاشیستی خود از پهپادها، هواپیماهای جنگی، سلاح‌های ممنوعه و بمب‌های هسته‌ای علیه کوردستان استفاده کرد، اما نتوانست به هدف خود برسد و شکست خورد.

جنبش جامعه دموکراتیک همچنین به انزوای مطلق تحمیلی بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان توجه کرد و اعلام کرد که این انزوا با وحشیانه‌ترین روش‌ها اجرا شد.

جنبش جامعه دموکراتیک همچنین با تاکید بر مقاومت حماسی که طی ۴۰ سال انجام شده است، به مبارزه بزرگ علیه حملات اشغالگرانه دولت ترکیه در باشور کوردستان درود فرستاد.

جنبش جامعه دموکراتیک از کوردها، کوردستانی‌ها و خلق‌های منطقه خواست تا با روحیه فرمانده بزرگ این کارزار، فرمانده عگید، در جشن‌های ۱۵ اوت شرکت کنند و همچنین برای پایان دادن به انزوای مطلق تحمیلی بر رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و تضمین آزادی جسمانی او به کارزار «آزادی رهبر عبدالله اوجالان، راه‌حل مسئله کورد» و گریلاهای مقاومتگر در زاپ، متینا، آمدیه و همه مناطق کوردستان حمایت کنند.