پیکر ۲ شهید به خاک سپرده شد

مبارز نیروهای سوریه دموکراتیک (ق‌س‌د) دلشِر حسکه (عمران رمو) به صورت دسته‌جمعی در شهر حسکه تشییع شد. همچنین پیکر مبارز نیروهای سوریه دموکراتیک (ق‌س‌د) دوغان (محمد علی) در قامشلو به خاک سپرده شد.

صدها نفر از اهالی حسکه پیکرهای مبارزان نیروهای سوریه دموکراتیک دلشِر حسکه (عمران رمو) را که در پاسخ به حملات تبهکاران در دیرالزور به شهادت رسید و محمدعلی (دوغان) که در حین انجام وظیفه به شهادت رسید را تشییع کردند.
در این مراسم روژدا احمد عضو مجلس خانواده شهدای شهر حسکه یاد همه شهدای راه آزادی را در وجود شهید دلشر و شهید دوغان گرامی داشت و گفت: «شهدای ما برای آزادی خلق خود و خاک خود بهای سنگینی پرداختند.»
روژدا احمد به وقایع اخیر در دیرالزور اشاره کرد و ادامه داد: «برخی می‌خواستند بین گروه‌ها و جوامع اختلاف ایجاد کنند و امنیت منطقه را برهم بزنند، اما به لطف نیروهای نظامی ما این تلاش‌ها ناکام ماند.»
روژدا احمد اظهار داشت که در سایه‌ی اندیشه‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان خون کوردها و اعراب به هم پیوست.
غالب محمد یکی از فرماندهان نیروهای سوریه دموکراتیک ضمن تسلیت به خانواده این دو شهید گفت: «این شهدا با تمام توان در برابر تلاش برای از بین بردن امنیت منطقه جنگیدند و به درجه شهادت رسیدند.»
محمد قول داد برای رسیدن به اهداف شهدا از خط آنها پیروی کند.
در ادامه گلچین احمه عضو مجلس خانواده شهدا، شهادتنامه این دو شهید را قرائت و به خانواده‌های آنان تحویل داد.
سپس پیکر شهید دلشر در آرامستان شهید دژوار و پیکر شهید دوغان نیز در آرامستان شهید دلیل ساروخان شهر قامشلو به خاک سپرده شد.