ق‌س‌د: گروه‌هایی که وارد زیبان شده بودند فرار کردەاند و ۲۰ تبهکار کشته شدند

نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) اعلام کرد که تمامی گروه‌های مسلحی که وارد زیبان شده بودند از آن‌جا فرار کردەاند و ۲۰ تبهکار کشته و ۳۱ تبهکار دیگر نیز زخمی شده‌اند.

مرکز مطبوعاتی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) اعلام کرد که تمامی گروه‌های تبهکار مسلح را که از شهر میادین تحت کنترل حکومت دمشق که شب گذشته وارد زیبان شده بودند فرار کردەاند و شهرک از تبهکاران پاک‌سازی شده است.

در رابطه با این موضوع اطلاعیه‌ی زیر را منتشر کرده است:

«نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) تبهکاران وابسته به رژیم دمشق را که از غرب فرات وارد  شهرک زیبان شده بودند را از این شهرک بیرون راند. در نتیجه بین نیروهای ما و تبهکاران که از منازل شهروندان و مساجد برای مخفی شدن استفاده کرده بودند، جنگ و درگیری رخ داد.

در این نبرد ۲۰ تبهکار کشته و ۳۱ تبهکار دیگر نیز زخمی شدند، که به بیمارستان میادین و باقی مناطقی که تحت کنترل رژیم است، منتقل شده‌اند.

چهار شروان به شهادت رسیده‌اند

در مقابله با حمله‌ی تروریسی‌، ۴ شروان به شهادت رسیدند.

نیروهای رژیم از تبهکاران پشتیبانی کردند و با توپ و موشک و سلاح سنگین از آن‌ها حفاظت می‌کردند تا جنایت‌هایشان را انجام دهند. تعداد زیادی موشک به منازل شهروندان و بازار این شهرک اصابت‌ کرده است، در نتیجه یک شهروند به شهادت رسید و تعداد زیادی نیز زخمی شدند. همچنین ادارات و سازمان‌های رسمی نیز از سوی تبهکاران غارت شدند.

نیروهای ما مستقیما راه‌کار امنیتی را اتخاذ نمودند و برای امنیت و ایجاد ثبات در منطقه و انتقال شهروندان به مناطق امن وارد عمل شدند و اجازه ندادند تروریست‌ها در حمله‌ی تروریستی خود به منازل حمله کنند و آخر سر تبهکاران را فراری داده و امنیت و آرامش و صلح را به این شهرک بازگرداند.

نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک (ق‌س‌د) تاکید می‌کند با حمایت و همکاری ساکنین منطقه، قطعا به شکلی قوی در برابر حملات تبهکاران وابسته به رژیم ایستادگی خواهد کرد و تلاش‌هایشان را برای ضربه زدن به امنیت و ثبات در منطقه را خنثی خواهند کرد».