راهپیمایی اهالی تل‌حمیس برای حمایت از ق‌س‌د

ساکنین منطقه تل‌حمیس برای حمایت از نیروهای سوریه دموکراتیک اقدام به راهپیمایی کرده و اعلام کردند: پیروزی کنونی ما علیه داعش و دولت ترکیه در سایه فداکاری نیروهایمان و حمایت مردم منطقه است.

با هدف حمایت از نیروهای سوریه دمکراتیک-ق‌س‌د؛ ساکنین منطقه تل‌حمیس در قامیشلو یک راهپیمایی برگزار کردند. مردم منطقه و نمایندگان نهادهای اجتماعی و احزاب سیاسی و ریش‌سفیدان قبایل در این راهپیمایی حضور داشتند که از مقابل ساختمان شورای تل‌حمیس آغاز شده و در میدان سوامی تجمع کردند.

اتحاد مردم منطقه با ق‌س‌د توطئه‌ها را خنثی نمود

در این تجمع محمد الشمری ریش‌سفید قبیله شمری صحبت کرد و گفت: "قبایل عرب منطقه از عملیات تقویت امنیت در منطقه حمایت می‌کنند. در وقایع دیرالزور یک توطئه و دام در کار بود. این وقایع از پیش برنامه‌ریزی شده بود. خواستند اتحاد مابین قبایل عرب و نیروهای سوریه دموکراتیک-ق‌س‌د را تضعیف و نابود کرده و امنیت منطقه برهم بزنند. این‌گونه راه را برای اشغال منطقه از محدوده تحت اشغال تبهکاران مزدور ترکیه باز می‌کردند. اما با اتحاد نیروهای ما و ساکنین دیرالزور این توطئه خنثی شد"

پیروزی ما در سایه اتحاد نیروهایمان با خلقمان است

عبدالله السالمی عضو شورای خانواده شهدای منطقه تل‌حمیس از اهمیت حمایت از ق‌س‌د برای حفظ دستاوردهای مردم شمال و شرق سوریه گفت و اظهار داشت: پیروزی‌های امروز علیه تبهکاران داعش و دولت ترکیه در سایه فداکاری نیروهایمان و اتحاد خلق‌های منطقه است.

ماهر احمد مبارز ق‌س‌د نیز در این باره گفت: چیزهایی که اکنون در رسانه‌ها بحث می‌شود، فتنه و توطئه‌ی دولت اشغالگر ترکیه و رژیم دیکتاتور حاکم بر سوریه است. ما تا پیروزی نهایی به مبارزات خود ادامه می‌دهیم.

حدیل العبدالله عضو کنگره استار در تل‌حمیس حمایت خود از ق‌س‌د را تکرار کرد و تعهد داد که راه شهدا را ادامه دهند. حاضرین با سردادن شعار حمایت مجدد خود از نیروهای سوریه دموکراتیک-ق‌س‌د تکرار کردند و تجمع پایان یافت.