تداوم درگیری شبه‌نظامیان رژیم اشغالگر سوریه با نیروهای امنیت داخلی در قامشلو

پس از آنکه شبه‌نظامیان رژیم سوریه در شهر قامشلو به نیروهای امنیت داخلی حمله کردند درگیری گسترش یافت. نیروهای امنیت داخلی به پیشروی در محله‌ی «طی» ادامه می‌دهند.

شبه‌نظامیان رژیم کوردستیز سوریه ساعت ٢٢ سه‌شنبه شب (٢٠ آوریل) به یک ایست بازرسی نیروهای امنیت داخلی در شهر قامشلو حمله کردند. این حمله به جنگ میان عناصر وابسته به رژیم بعث و نیروهای امنیت داخلی انجامید. نیروهای امنیت داخلی به حملات میلیس‌های دفاع الوطنی (مترادف سپاه پاسداران رژیم سوریه) پاسخ دادند. جنگ در محله‌ی «طی» قامشلو ادامه دارد و نیروهای امنیت داخلی به پیشروی خود برای پاکسازی این محله از لوث مزدوران رژیم ادامه می‌دهند.

جنگ به درازای شب گذشته ادامه یافت و به گفته منابع امنیتی در نتیجه درگیری شمار زیادی از مزدوران کشته و زخمی شده‌اند. در این درگیری یک عضو نیروهای امنیت داخلی به شهادت رسید.

درگیری از ساعت ٣ بامداد شدت بیشتری به خود گرفت و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم سوریه از خمپاره و سلاح‌های سنگین استفاده کردند.

نیروهای امنیت داخلی با طلوع افتاب به پیشروی در این محله ادامه دادند. درگیری تا لحظه تنظیم این خبر (ساعت ٩ به وقت محلی) ادامه دارد.