رئیس حزب اتحاد دمکراتیک سوریه: دولت ترکیه هرگز نمی تواند اراده خلق‌های عفرین را بشکند

رشید شعبان رئیس حزب اتحاد دمکراتیک سوریه حمله اشغالگرانه ترکیه به عفرین و قتل‌عام غیره نظامیان را احمقانه توصیف کرد و اعلام کرد که خلق عَفرین انتقام خود را می گیرند

رشید شعبان رئیس حزب اتحاد دمکراتیک سوریه حمله اشغالگرانه ترکیه به عفرین و قتل‌عام غیره نظامیان را احمقانه توصیف کرد و اعلام کرد که خلق عَفرین انتقام خود را می گیرند.

 

شعبان در ادامه سخنان خود دست نشان کرد:"دولت غاصب ترکیه هر چقدر هم تلاش کند که عَفرین را اشغال کند، باز نمی تواند در برابر اراده خلق‌های عفرین ایستادگی کند. ترکیه با حمله به غیره نظامیان اشتباه احمقانه تاریخی را مرتکب شد و پشیمان خواهد گشت. خلق‌های عفرین هرگز به استعمارگری اجازه نمی دهند و با تمام وجود از مبارزان خود پشتیبانی می کنند.

 

شعبان در ادامه سخنانش اعلام کرد:" اردوغان فکر می کند که با قتل عام غیره‌نظامیان و انجام جنگ روانی می تواند به هدف شوم خود برسد. برعکس ، خلق‌های کانتون عفرین روز به روز اراده آن‌ها مستحکم‌تر و مقاومت را برای خود اساس قرار می دهند.

 

دولت ترکیه فکر می کند با پیشرفته بودن تسلیحات نظامیش می تواند کانتون عفرین را اشغال کند و این یک نیز بیش از خیالی واهی نیست که اردوغان در سر می‌پروراند. در پایان این دولت غاصب ترکیه است که با ذلت شکست سنگینی را متحمل می شود و اراده خلق‌های عفرین نیز پیروز خواهد شد.