زنان مبارز روژاوا: شکست ناپذیریم و شعارمان 'یا پیروزی، یا پیروزی است'

مبارزان یگانهای مدافع زنان-ی.پ.ژ تأکید می‌کنند که بجز پیروزی علیه تروریست‌های ترکیه به هیچ گزینه‌ دیگری قائل نخواهند بود

مبارزان یگانهای مدافع زنان-ی.پ.ژ تأکید می‌کنند که بجز پیروزی علیه تروریست‌های ترکیه به هیچ گزینه‌ دیگری قائل نخواهند بود

 

مبارزان ی.پ.ژ و ی.پ.گ با خاطرنشان کردن اینکه رژیم ترکیه در حمله به عفرین از تمام توان خود استفاده کرده است تصریح نمودند که داشته‌های ترکیه در مقابل اراده مستحکم مبارزان در مقاومت تاریخی عفرین مجبور به نابودی است و این واقعیت را به جهانیان به اثبات می‌رسانند.

 

به گفته آنان اراده و توانایی ایستادگی در برابر اشغالگران از خلق مقاومت‌ پذیر عفرین سرچشمه می‌گیرد.

 

مبارزانی که در جبهه شیه علیه رژیم غاصبگر ترکیه ایستادگی می‌کنند در گفت‌وگو با خبرگزاری هاوار اعلام کردند که به وظیفه خود در راستای "نگارش صفحه زرینی از تاریخ آزادیخواهی" عمل می‌کنند.

ویان سوران یکی از مبارزان ی.پ.ژ می‌گوید:"در برابر اشغالگری دولت ترکیه مقاومت افسانه‌‌واری در جریان است و این مهم تنها با حمایت خلق میهن‌دوست میسر گردیده است. خلق سرچشمه و منبع روحیه و هیجان ما مبارزان است. اشتباه اردوغان در این است که با خلقی انقلابی اعلام جنگ کرده است. جواب ما به اردوغان این است؛ در هر شرایطی از عفرین محافظت می‌کنیم."

یکی دیگر از مبارزان ی.پ.ژ، سترک جودی می‌گوید:"در برابر حملات رژیم تروریستی ترکیه از خلقهای ساکن در منطقه دفاع می‌نماییم. اردوغان نیک میداند که به رژیم وی و اقتدار پوشالی وی پایان می‌دهیم. به همین دلیل هر آنچه را در چنته داشت رو کرده است. جهانیان نیک بدانند ما شکست ناپذیریم و شعار ما این است؛ یا پیروزی، یا پیروزی."

خابور عفرین از مبارزان ی.پ.گ هم گفت:"هواپیماهای جنگنده رژیم ترکیه با تدابیر تاکتیکی ما کاری از پیش نمی‌برند. اجازه نمی‌دهیم دولت تروریستی ترکیه و مزدوران منطقه‌ای آن روستاهای ما را اشغال و ویران کنند. اشغالگران به تکنولوژی خود دلخوش کرده‌اند اما همه نیک بدانند که عفرین شکست ناپذیر است."