ق.س.د: تعرض به پیکر مبارزان جانباخته نشانه وحشیگری مهاجمان است

تصاویر تعرض به پیکر یک مبارز ی.پ.گ توسط نیروهای ترکیه در اعزاز به انزجار از رژیم ترکیه در شمال سوریه دامن زده است. ارتش ترکیه که پیاپی متحمل ضربات مرگبار مبارزان می‌شود برای تسویه حساب به پیکر مبارزان جانباخته تعرض می‌کند

تصاویر تعرض به پیکر یک مبارز ی.پ.گ توسط نیروهای ترکیه در اعزاز به انزجار از رژیم ترکیه در شمال سوریه دامن زده است. ارتش ترکیه که پیاپی متحمل ضربات مرگبار مبارزان می‌شود برای تسویه حساب به پیکر مبارزان جانباخته تعرض می‌کند.

 

به دنبال پخش ویدئویی تکان دهندە از لگدمال کردن پیکر یک مبارز توسط نیروهای ترکیه در اعزاز، مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیك این واقعه را تأئید کرد و آنرا وحشیانه خواند.

 

مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیك این ویدئوها را سند وحشیگری ارتش ترکیه خوانده و می‌گوید پیش از این، تصاویر تعرض به پیکر مبارز ی.پ.ژ و شکنجه روستائیان که در فضای مجازی منتشر شدند جهان را مات و مبهوت کرد.

 

اکنون ویدئوی دیگری منتشر شده که گروهی از نیروهای ترکیه در اعزاز را در حین لگدمال کردن پیکر بی‌جان یک مبارز ی.پ.گ نشان می‌دهد.

 

نام این مبارز که در جریان دفاع از روستای ایزدی‌نشین قستل جندو جان خود را از دست داد، "احمد محمد حنان" است. 

 

مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیك سکوت بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری درباره اقدامات وحشیانه نیروهای ترکیه در عفرین را غیر‌اخلاقی خوانده و آنرا محکوم کرده است.