مبارزان اینترناسیونالیست؛ پس از جنگ با داعش اکنون زمان نبرد با ارتش غاصب ترکیه است

دهها مبارز اینترناسیونالیستی که برای مبارزه با داعش به روژاوا رفته‌اند ضمن تأکید بر اینکه از انقلاب روژاوا حمایت می‌کنند تصریح کردند که اکنون زمان آن رسیده است تا برای جنگ با ارتش اشغالگر ترکیه به مقاومت عفرین بپیوندند

دهها مبارز اینترناسیونالیستی که برای مبارزه با داعش به روژاوا رفته‌اند ضمن تأکید بر اینکه از انقلاب روژاوا حمایت می‌کنند تصریح کردند که اکنون زمان آن رسیده است تا برای جنگ با ارتش اشغالگر ترکیه به مقاومت عفرین بپیوندند

 

مبارزان اینترناسیونالیست از کشورهای متعدد جهان و با زبان و فرهنگ جداگانه ماهها در برابر عناصر داعش مبارزه کرده‌اند اکنون پس از حمله رژیم ترکیه به عفرین به این کانتون رفتند و برای محافظت از دستاوردهای انقلاب روژاوا سهیم شدند.

 

آرگش یکی از مبارزان اینترناسیونالیست می‌گوید:"بیش از هشت ماه پیش به روژاوا آمده‌ام." آرگش از بازتاب انقلاب روژاوا در غرب می‌گوید و برای آنچه که در رابطه با آزادی زنان و آنچه که دمکراسی مستقیم شنیده است به اینجا آمده است و در صف مبارزان جای گرفته.

 

آرگش برای مشارکت در آزادسازی رقا به روژاوا آمد و شش ماه اینجا ماند. سپس به تحقیق در رابطه با چگونگی مدیریت امور جامعه پرداخت. آرگش تأکید کرد که سکوت در مقابل حمله اشغالگرانه رژیم ترکیه به عفرین را نپسندید و افزود:"نتوانستم از مشارکت در محافظت از عفرین چشمپوشی کنم و با رفقای خود به اینجا آمدیم."

 

این مبارز اینترناسیونالیست از جامعه جهانی خواست تا در برابر تجاوزگری دولت ترکیه بپاخیزند.

 

آندوک یک مبارز دیگر اینترناسیونالیست از ٩ ماه پیش به روژاوا آمد تا به کردها در دفاع از انقلاب روژاوا کمک نماید. آندوک می‌گوید که شش ماه را در رقا مانده و امروز برای دفاع از عفرین به مقاومت خلق علیه اشغالگران در این بخش از روژاوا ملحق شده است.

 

ترپان یک مبارز دیگر اینترناسیونالیست با سردادن شعار "زنده‌باد مقاومت عفرین" از پیروزی قطعی در برابر اشغالگران سخن گفت.

 

انقلابیون تمام جهان باید از عفرین پاسداری کنند

سرحد مبارزی اینترناسیونالیست از ١۴ ماه پیش از کشور فرانسه به مقاومت روژاوا پیوست. سرحد در مبارزه برای آزادسازی رقا هم شرکت کرد و از ١٠ روز پیش به عفرین آمد تا در برابر دولت غاصب ترکیه در مقاومت عفرین ایفای وظیفه کند. سرحد عضو گردان آنتی‌فاشیست (ضد نژادپرستی) مبارزان اینترناسیونالیست یگانهای مدافع خلق- ی.پ.گ جای گرفته تصریح نمود که در روژاوا بخوبی درک کرده که مشارکت در انقلابی فمینسیتی، اکولوژیک و اجتماعی برای هر فرد جامعه الزامی است.

 

سرحد از تمام انقلابیون در سطح جهان خواست تا مبارزه خود را علیه اشغالگری دولت ترکیه و تبهکاران وابسته به اردوغان ارتقا دهند.

 

کندال قامشلو یکی دیگر از مبارزان اینترناسیونالیست پنج ماه پیش به کردستان آمد و برای محافظت از انقلابی که پیشاهنگی آنرا زنان بر عهده دارند به مبارزه ملحق شده است. کندال می‌گوید: پس از نابودی داعش، اکنون داعش در قواره دیگری که اردوغان و تبهکاران آن هستند درصدد ضربه زدن بر انقلاب روژاوا به عفرین حمله‌ور شده‌اند. کندال بر شرکت در مقاومت تاریخی عفرین تأکید کرد و خاطرنشان کرد که حضور وی در دفاع از عفرین انتقاد بر عملکرد دولت بریتانیا در رابطه با فروش اسلحه و مهمات به رژیم فاشیست ترکیه است.