مبارزان ی.پ.ژ: رویای اردوغان برای تصرف عفرین عملی نخواهد شد

مبارزان یگان‌های مدافع زنان در یک روستای بخش شرا از توابع عفرین می‌گویند رویای اردوغان برای تصرف عفرین هرگز عملی نخواهد شد.

مبارزان یگان‌های مدافع زنان در یک روستای بخش شرا از توابع عفرین می‌گویند رویای اردوغان برای تصرف عفرین هرگز عملی نخواهد شد.

سوزدار قامشلو هستم. پانزده روزه که در برابر حملات مقاومت می‌کنیم. هرچند اردوغان با هواپیماهای جنگی حمله می‌کند اما پیروز نمی‌شود.  امید آنها فقط به نیروی هوایی‌ست. مبارزان ی.پ.ژ رزمندەهای بهتری هستند.  رفیق آوستا با عملیات فدایی در برابر نیروهای اشغالگر به ما نشان داد که مبارزه واقعی چگونه است. ما بیش از پیش برای پیروزی مصمم هستیم. عفرین را هرگز رها نمی‌کنیم. حسرت آن در دل اردوغان باقی خواهد ماند. اشغال یک وجب از خاک عفرین هم برایشان ممکن نخواهد بود. آنها می‌توانند با هواپیماهای جنگی اینجا را بمباران کنند و دست به کشتار غیرنظامیان بزنند اما بر روی زمین یارای جنگیدن با ما ندارند. بنابراین پای اردوغان به عفرین نخواهد رسید.

 

نام من جودی شورش است. مشغول نبرد در عفرین هستیم. پانزده روز است که مقاومت ادامه دارد. نیروهای ی.پ.ژ از روحیه بسیار بالایی برخوردارند.  بخصوص پس از آنکه رفیق آوستا جانش را فدا کرد ما بیشتر برای دستیابی به آرمان خود مصمم شدیم. اردوغان علیه مردم عفرین و حتی کودکانش اعلام جنگ کرده اما باید بداند رویای تصرف عفرین عملی نخواهد شد. ی.پ.ژ مقاومتی بزرگ انجام می‌دهد. تا زمانی که مبارزان یگان‌های مدافع خلق وجود دارند از عفرین دفاع خواهند کرد. تا زمانی که ما زنده هستیم، عفرین جای آنها نخواهد بود. اردوغان باید از خوابی که در آن فرو رفته بیدار شود.