گزارشی از جبهه جنگ با اشغالگران ترسو؛ خوفِ مرگ سرتاپای روح و جسم تروریستها را فراگرفت

اینجا جبهه مقاومت تاریخی عفرین در برابر اشغالگران است. مقاومتی که هر روز بازتاب گسترده‌تری در سرتاسر جهان می‌یابد و امید را در دلها زنده‌تر می‌کند. سخن این مبارزان شنیدنی است؛ "تکیه‌گاهمان خلق‌مان است و در برابرمان تروریست‌های ترکیه هستند که از صدای پای خ

اینجا جبهه مقاومت تاریخی عفرین در برابر اشغالگران است. مقاومتی که هر روز بازتاب گسترده‌تری در سرتاسر جهان می‌یابد و امید را در دلها زنده‌تر می‌کند. سخن این مبارزان شنیدنی است؛ "تکیه‌گاهمان خلق‌مان است و در برابرمان تروریست‌های ترکیه هستند که از صدای پای خودشان هم خوف دارند."

 

مقاومت تاریخی عفرین در برابر رژیم تروریست‌پرور و جنایت‌کار ترکیه وارد سی‌ونهمین روز خود شد. ارتش ترکیه از هیچ جنایتی در حمله به عفرین دریغ نکرده است. مقاومت عفرین مقاومتی تاریخی و جهانی در برابر اهریمنان است و این کارزار هر روز افسانه‌های تازه‌ای را به بشریت نشان می‌دهد. خط شرا ، میدانک و بلبله از جبهه‌هایی است که جنگی شدید در آن جریان دارد. مبارزانی که در این جبهه پرچم مقاومت را به اهتزار درآورده‌اند در گفت‌وگو با خبرگزاری فرات شرکت کردند.

مبارزانی که در برابر ارتش ترکیه به ایستادگی قهرمانانه ادامه می‌دهند تأکید می‌کنند که دارای نیرویی مستحکم و پولادینی هستند که هواپیماهای جنگنده و تکنولوژی ناتو در چنگ اردوغان را هم به زانو درآورده است. این پهلوانان میدان نبرد حتی حین بمباران جنگنده‌های ترکیه هم لبخند از لبانشان کم نمی‌شود، گویا ارتش ترکیه را به سُخره می‌گیرند. یکی از مبارزان می‌گوید:"وقتی به تکیه‌گاه خود نگاه می‌کنیم خلق قهرمان خود را می‌بینیم و به روبرویمان که می‌نگریم ارتشی ترسو وجود دارد که ترس از مرگ سرتاپای روح و جسمش را فراگرفته است". به زانوکشیدن زورگو کار و وظیفه ماست. دشمن اگر به توانایی خود باور دارد این گوی و این میدان، تروریست‌ها در جنگ تن به تن و در جنگ گروهی هم محکوم به مرگند."

 

روحیه کوبانی در عفرین است

ولات عفرین یکی از مبارزان ی.پ.گ است که در جبهه مقدم بخش بلبله-شرا در مقابل دشمنان پرچم مقاومت را در اهتزاز نگه می‌دارد. ولات به ما گفت:"٣٨ روز است با تمام نیرو و ابزارآلات نظامی به ما حمله‌ور شده‌اند. اما با مقاومت ما به سرخوردگی دچار شدند. رسانه‌های ترکیه به مراکز دروغ‌پراکنی مبدل شده‌اند و هر روز از نو حکایت کنترل عفرین رابه مردم قالب می‌کنند. مدعی شدە‌اند که ١٠٠٠ روستا را کنترل کرده‌اند اما این ادعاها دروغ محض هستند. دنیا بداند کنترل روستاها در دستان صاحبان واقعی آنهاست و این مبارزان از خاک و ارزشهای خود محافظت می‌کنند. تمام دنیا و دولت ترکیه هم مقاومت را خواهند فهمید. با کلاشینکف در برابر تانکهای آلمانی ایستاده‌ایم. این بیانگر روحیه مقاومت است. روحیه مقاومت کوبانی اکنون در عفرین در برابر رژیم تروریستی ترکیه است."

 

دشمن از صدای پای خود خوف دارد

ولات عفرین اظهار کرد:"روحیه ما عالی است. مبارزه ما برحق است. با ارتش تروریست و ترسویی روبروییم که از صدای پای خود خوف مرگ به دلشان می‌افتد. ما آگاهیم برای چه می‌جنگیم ، به همین دلیل نیرو و روحیه ما از ایمانمان به پیروزی نشأت می‌گیرد. مطلقا پیروزی از آنِ ماست."

 

 برای پاسخ به هر حمله‌ای آماده‌ایم

چکدار عفرین یکی دیگر از مبارزان ی.پ.گ خاطرنشان کرد که برای پاسخگویی به هرگونه حمله‌ای آماده‌اند جواب درخوری به تروریست‌های ارتش ترک بدهند. چکدار تصریح کرد: قریب یک ماه است که در سنگر نبرد با ارتش ترسوی ترکیه و تبهکاران فراری داعشی جای گرفته‌ام. پاسخ‌های شایسته‌ای را به دشمنان داده‌ایم و تأکید می‌کنیم آمادگی مواجهه با هرگونه حمله‌ای را داریم."

 

آرزوی اشغال عفرین را به گور خواهند برد

مروان آراس از دیگر مبارزان ی.پ.گ می‌گوید:"در خاک آبا و اجدادیمان مقاومت می‌کنیم. این مقاومت تاریخی جایگاه ویژه‌ای را در سرنوشت بشریت دارد. مگر از روی اجساد ما عبور کنند تا پیشروی را ادامه دهند. تروریستها خیال اشغال عفرین را باید به گور ببرند. استفاده مداوم آنان از جت‌های جنگنده و توپ و تانک هم بخاطر هراسی است که سرتاپای وجود آنها را دربر گرفته است."

 

فیدان کارزان از مبارزان یگانهای مدافع زنان-ی.پ.ژ ضمن اشاره به توسل ارتش تروریستی ترکیه به اقدامات وحشیانه می‌گوید:"اراده آن چیزی است که دشمنان از آن بی‌بهره‌اند. جنگ ما جنگ اراده است. رفقای ما شهید و زخمی می‌شوند اما مقاومت هر لحظه استوارتر می‌شود. عقب‌نشینی در فلسفه مبارزاتی ما جایی ندارد. این مقاومت هرآن روحیه بیشتری به نبرد ما می‌دهد. خوشحالیم زیرا خوشحالی در ایدئولوژی ما شکست دشمن است. در استواری روحیه مقاومتمان هیچگونه گمانی نداریم. پیروزی در دست ماست و با ایمان به این مهم ترویست‌های ترکیه را به زانو درمی‌آوریم."

 

سوزدار کوبانی مبارز ی.پ.ژ هم گفت:"گرچه با بکارگیری جنگنده‌ها و توپ و تانک تعداد معدودی روستا را اشغال کردند. این روستاها را پس می‌گیریم. استفاده از جت و تانک و توپ هیچ دستاوردی برای تروریست‌های ترکیه نخواهد داشت. اگر به خود باور دارند پس چرا هر روز تلفاتشان بیشتر از روزهای گذشته است و جسارت نبرد رودرو را از دست داده‌اند."