شورای شهر فنوج: ساخت ۵۰۰ خانه توسط بنیاد مسکن برای مردم کذب محض می‌باشد

نایب رئیس شورای فنوج اعلام کرد، ساخت ۵۰۰ دستگاه خانه توسط بنیاد مسکن و تحویل آن به مردم این شهرستان کذب است و واقعیت ندارد

محمد امین امیری نایب رئیس شورای شهرستان فنوج ضمن تکذیب ادعای بنیاد مسکن مبنی بر ساخت ۵٠٠ خانه برای مردم این شهر تاکید کرد، بنیاد مسکن چنین اقدامی انجام نداده و برای مستمندان این شهرستان خانه‌ای ساخته نشده است.

امیر گفت، بنیاد مسکن ادعا کرده است که ۵۰۰ خانه برای مردم مسکوتان ساخته شده و به آنها تحویل داده شده است، این ادعا واقعیت ندارد بلکه در مسکوتان تعداد ۱۲۰ خانه به صورت نیمه کاره رها شده در حالی که در ساخت این خانه‌ها هم مردم شرکت داشته و خود کمک کرده‌اند.

امیری در ادامه‌ی سخنانش گفت، مدیر کل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان را برای بازدید به منطقه بردم، ایشان با مشاهده‌ی خانه‌های تخریب شده‌‌ی مردم گفت چرا مرا به اینجا آورده‌اید؟ من هم در جواب گفتم، مردم اینجا فقیرند و خانه‌ها همه همین طور مخروبه هستند که ایشان در جواب گفت، چرا این مردم وام نمی‌گیرند؟ من هم در پاسخ گفتم کسی به آنها وام نمی‌دهد.

امیری در ادامه گفت، زمانی که مشکلات مردم را برای رئیس ‌بنیاد مسکن استان بیان می‌کردم، او به من گفت: ساکت شو و حرف نزن.

نائب رئیس فنوج در پایان سخنانش تاکید کرد که مردم این منطقه بسیار فقیر هستند، ۳۰ درصد مردم بیکارند و تنها با یارانه زندگی می‌گذرانند، گروهی هم مشغول کشاورزی و دامپروری بودند که با سیل اخیر زندگی و کسب و کار آنها نیز نابود شده است.

ویدیوی توهین مدیر کل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان به نائب رئیس شورای فنوج که فقط در حال بیان مشکلات مردم بود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است با این وجود کسی از وی یا مردم این شهرستان عذر خواهی نکرده است.

بنیاد مسکن طی ادعایی دروغین اعلام کرده بود ۵۰۰ خانه توسط بنیاد مسکن در مسکوتان ساخته شده و به مردم تحویل داده شده است.