"ژن تی‌وی" در روز جهانی زن پخش خود را آغاز خواهد کرد

سازمان نوای زن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۱٨/ ١٩ دیماه، مشغول تهیه‌ی تدارکات لازم برای تاسیس کانالی تلویزیونی مختص به زنان به نام "ژن تی‌وی" است و اکنون تدارکات در حال اتمام هستند و در روز هشتم مارس (روز جهانی زن) پخش ...

سازمان نوای زن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۱٨/ ١٩ دیماه، مشغول تهیه‌ی تدارکات لازم برای تاسیس کانالی تلویزیونی مختص به زنان به نام "ژن تی‌وی" است و اکنون تدارکات در حال اتمام هستند و در روز هشتم مارس (روز جهانی زن) پخش آزمایشی کانال "ژن تی‌وی" را آغاز خواهند کرد.

 

در بیانیه‌ی "سازمان نوای زن" آمده است:

 

مبارزات حق‌طلبانه و آزادیخواهانه‌ی زنان  از مبارزه‌ی ۴۰ هزار زن در سال ۱٨۵۷ در شهر نیویورک آمریکا تا مبارزه‌ی زنان در سال ۲۰۱٨ که از لحاظ سیاسی، اجتماعی، حقوقی و تمام جنبه‌های دیگر توسعه یافته، برای ما به منبع الهام تبدیل شده است.

 

در روز ٨ مارس ۲۰۱٨ زنان با شعار پایان‌دادن به خشونت علیه زنان که اوج ستم سیستم مردسالاری می‌باشد، از چهار گوشه‌ی جهان به میدان‌ها خواهند آمدند و مطالبات، اهداف و سازماندهی خود را توسعه و استحکام خواهند بخشید.

 

ما همچون زنان "سازمان نوای زن" برای اینکه صدای زنان و مبارزات آنها را به گوش تمام جهان برسانیم و با آنان دیدار داشته باشیم، پخش آزمایشی کانال "ژن تی‌وی " را آغاز خواهیم نمود.

 

شما می‌توانید بر روی فرکانس زیر برنامه‌های کانال ما را که تنوعات زبانی، عقیدتی و فرهنگی را اساس می‌گیرد، مشاهده نمایید.

ماهواره: هاتبرد ١٣ درجه شرقی

فرکانس: ١١٠۵۴ مگاهرتز

سیمبل‌ریت: ٢٧۵٠٠

جهت(پولاریزیشن)؛ افقی (هورزنتال)

اف‌ای‌سی: ۵/۶