انعکاس شعار ‌«زنده‌باد رهبر آپو» در لندن

‌«راهپیمایی طولانی» جنبش جوانان انقلابی در دومین روز خود ادامه دارد. راهپیمایان به کارزار آزادی درود فرستاده و در کوچه و خیابان‌های لندن بی‌وقفه شعارهای ‌«زنده‌باد رهبر آپو» را سردادند.

راهپیمایی طولانی جوانان

جنبش جوانان انقلابی در چارچوب کارزار ‌«آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل سیاسی برای مسئله کورد» در لندن، راهپیمایی سه روزه را آغاز کردند. این راهپیمایی طولانی در دومین روز خود ادامه داشت.

راهپیمایان در کوچه یکم که در میدان توریستیک و پوپولر لندن قرار دارد، راهپیمایی کردند‌، همچنین خلق منطقه علاقه بسیاری نسبت به این راهپیمایی نشان دادند. راهپیمایی از لیورپول استریت آغاز شده و تا به میدان ترافاگار ادامه پیدا کرد. جوانان در کوچه‌ و خیابان‌ها بی‌وقفه شعارهای ‌«زنده‌باد رهبر آپو»، ‌«Yesterday Mandela Today Ocalan»، ‌«بدون رهبری حیات میسر نیست» و ‌«زنده‌باد گریلا» را سردادند.

جوانان،‌ پلاکارت‌ها و آفیش‌هایی با مطالبه آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را برافراشته و اطلاعیه‌هایی درباره انزوای تحمیلی و کنفدرالیسم دمکراتیک را در میان خلق توزیع کردند.

سخنگوی ت‌ج‌ش، مظلوم چَولیک درباره این راهپیمایی که در میدان ترافاگار به پایان رسید، اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت.‌ مظلوم چولیک توجه‌ها را به اهمیت کارزار ‌«آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل سیاسی برای مسئه کورد» معطوف داشت و چنین گفت‌: ‌«۹ اکتبر ۱۹۹۸ علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان یک توطئه آغاز شد. در نتیجه این توطئه ۲۶ سال است که با نگهبانی دولت ترکیه علیه رهبر آپو انزوا و شکنجه سنگینی تحمیل می‌شود. این نظام در شخص رهبر آپو علیه خلق کورد عملی شده است. ما به مثابه جوانان در بریتانیا توطئه ۹ اکتبر را به‌شدت محکوم می‌کنیم و علیه آن مبارزه کرده، مقاومت می‌کنیم و می‌جنگیم. توطئه‌گران شکست خواهند خورد، رهبر آپو آزاد خواهد شد.‌»

جوانان در روز پایان این راهپیمایی به سوی Tottenham Court راهپیمایی خواهند کرد و با برگزاری یک تجمع، این کنش را به پایان می‌رسانند.