اتحادیه نیروهای دموکراتیک اروپا: برای افزایش مبارزه علیه فاشیسم در فرانکفورت گرد هم آیید

اتحادیه نیروهای دموکراتیک اروپا (ADGB) اعلام کرد که به منظور افزایش مبارزه متحد علیه فاشیسم، در جشن نوروز در فرانکفورت شرکت خواهند کرد.

جشن نوروز در فرانکفورت

به منظور جشن گرفتن عید مقاومت، نوروز، اتحادیه نیروهای دموکراتیک اروپا (ADGB) از همه مردم و مبارزان علیه فاشیسم، خواست تا در جشن مرکزی فرانکفورت گرد هم آیند.

اتحادیه نیروهای دموکراتیک اروپا (ADGB) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «حکومت فاشیستی آک‌پ-م‌ه‌پ که کار مردم، کارگران و فقرا را به سلاح و غارت تبدیل می‌کند و با فشار، انزوا و ظلم جغرافیای ترکیه و کوردستان را به منطقه جنگ و زندان تبدیل می‌نماید، دوزخ را بر مردم تحمیل می‌کند.

مبارزه مشترک ما در هر میدانی در برابر این مسئله، مقاومت و قدرت ما در کنار هم، در این روزهایی که نوروز نزدیک است، معنای بیشتری دارد. بلوک فاشیستی آک‌پ-م‌ه‌پ را تنها با ایجاد این روحیه مشترک مقاومت و افزایش شبکه مبارزه مشترک می‌توان تضعیف کرد. فشار بر مردم، عملیات‌های نسل‌کشی سیاسی، قیوم، فشار بر کارگران، عمیق‌تر شدن بحران اقتصادی را تنها با بالا بردن اراده مردم می‌توان تضعیف کرد.

نوروز یکی از خطوط مبارزه است که در آن اراده مردم نشان داده می‌شود. نوروز یکی از روزهایی است که مبارزه برای صلح و اتحاد مردم در برابر جنگ به بالاترین حد خود می‌رسد. در برابر کسانی که با ارتکاب جرایم مختلف سعی می‌کنند ما را از هم جدا کنند، ما همیشه در کنار هم هستیم و این را در نوروز نشان می‌دهیم. ما به عنوان نهادهای انقلابی و سوسیالیستی در اروپا از همه می‌خواهیم که در نوروز به ویژه در فرانکفورت متحد شده و مقاومت را افزایش داده و برای نوروز با این هدف متحد شوند.