تصویر

در دارمشتات برای راهپیمایی در کلن اطلاعیه‌هایی توزیع شد

در شهر دارمشتات برای مشارکت در راهپیمایی بزرگ که روز ۱۶ نوامبر در کلن برگزار خواهد شد، اطلاعیه‌هایی در میان خلق توزیع شد.

راهپیمایی بزرگ ۱۶ اکتبر در کلن

در شهر دارمشتات آلمان برای مشارکت در راهپیمایی بزرگ که روز ۱۶ نوامبر در شهر کلن برگزار خواهد شد،‌ اطلاعیه‌هایی در میان خلق توزیع شد. در چارچوب کنش‌های این راهپیمایی،‌ صدها اطلاعیه توزیع شده و برای اهالی آلمان اهمیت این راهپیمایی بیان شد.

ریاست مشترک جامعه دمکراتیک کوردستانیان در اروپا ‌(ن‌ج‌د‌ک-اروپا) زوبیده زُمرد که در کار و کنش‌های این راهپیمایی مشارکت می‌کند، فراخوان مشارکت در راهپیمایی که روز ۱۶ نوامبر در شهر کلن برگزار خواهد شد را بیان کرد، وی اعلام کرد که آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان گام صلح و آرامش در خاورمیانه است.

ریاست مشترک ن‌ج‌د‌ک-اروپا، زوبیده زمرد اعلام کرد که این برهه با گفتن‌:‌‌ «ما به پایان راه رسیدیم‌؛ زمان آزدی عبدالله اوجلان است.‌» به یک مرحله بحرانی و حساس رسیده است و گفت‌:‌‌ «خلق کورد با تفکرات رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، یک جامعه دمکراتیک، برابر و صلح‌طلب را می‌خواهد.‌»

زوبیده زمرد بیان کرد که نه تنها خلق کورد، بلکه باید تمام خلق‌های جهان که برای برابری و عدالت مبارزه می‌کنند از این راهپیمایی بزرگ در کلن حمایت کنند.

در تمام طول این کنش‌، شعارهای ‌«زنده‌باد رهبر آپو» و ‌«ژن ژیان آزادی» سرداده شد.