در دراگویگنان کتاب‌های رهبر خلق کورد توزیع شد

اعضای CKF در مقابل یک مدرسه در دراگویگنان یک غرفه برپا کردند،‌ کتاب‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را به نمایش گذاشتند، کنش مطالعه کتاب‌ها را انجام دادند و قریب به ۶۰ کتاب و ۲۵۰ بروشور در میان خلق توزیع شد.

جوانان کوردستانی در فرانسه ‌(CKF) در چارچوب کارزار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌«آزادی برای عبدالله اوجالان، راه‌حل برای مسئله کورد» در مقابل یک مدرسه در شهر دراگویگنان یک غرفه برپا کردند.

در غرفه‌ای که برای معرفی کتاب‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان به دانش‌آموزان و استادان دبستان اینجاد شده بود، مطالعه کردن با صدایی رسا انجام پذیرفت. قریب به ۶۰ کتاب و حدود ۲۵۰ بروشور هم در این غرفه در میان خلق توزیع شد. دانش‌آموزان و استادان علاقه بسیاری به کتاب‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان نشان دادند.

جوانان درباره رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان که در سیستم شکنجه امرالی به اسارت گرفته شده است و این ۳۷ ماه است که از او هیچ آگاهی در دسترس نیست، اطلاع رسانی‌هایی انجام دادند.

جوانان اعلام کردند که هدف آنان از انجام این کنش اینست که کتاب‌های رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان را به تمام جهان معرفی کنند و همچنین اشاره داشتند که لازم است مدل حیات آلترناتیوی که ایشان ارائه داده‌ از سوی تمام خلق‌های جهان شناخته شود.