در ساردگنای راهپیمایی نوروز برای آزادی عبدالله اوجالان برگزار خواهد شد

با در پیشاهنگی سندیکای آموزش (COBAS) در جزیره ساردگنای واقع در کشور ایتالیا یک راهپیمایی با عنوان «نوروز ۲۰۲۴، راهپیمایی پشتیبانی انترناسیونالیست‌ها از راه کوردستان» برگزار خواهد شد.

راهپیمایی در ساردگنای

مورخ ۲۳ و ۲۴ مارس با پیشاهنگی سندیکای آموزش (COBAS) در جزیره ساردگنای واقع در کشور ایتالیا، تَونا ساردونیا کوردستان – آزادی برای اوجالان، جمعیت ساردونیا آنتی دیک (ASCE)‌ و جمعیت گیلارزا آنتونیو گرامشی، یک راهپیمایی دو روزه نوروزی را برگزار خواهند کرد.

این راهپیمایی با عنوان «نوروز ۲۰۲۴ راه کوردستان» انجام خواهد شد، در روز ۲۳ مارس ۲۰۲۴ در روز شنبه درS'Archittu-Santu  و روز  یکشنبه ۲۴ مارس ۲۰۲۴ در Santu Lussurgiu - Ghilarza برگزار خواهد شد.

 سازماندهان این راهپیمایی اعلام کردند که با هدف آزادی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و دیگر زندانیان سیاسی این راهپیمایی را برگزار خواهند کرد.

در بیانیه سندیکای آموزش COBAS درباره این راهپیمایی که در جزیره سارگنای برگزار خواهد شد، اعلام کرده که این راهپیمایی از S'Archittuاز غرب این جزیره آغاز خواهد شد و تا پایان سمت شرقی در Baunei به پایان خواهد رسید. همچنین بیان شده که این راهپیمایی طی ۸ مرحله انجام می‌شود و در بسیاری از روستاها هم کنش دیالوگ ترتیب داده خواهد شد.