در ویلریس له بل یاد شهید شهید سارا و بشنگ گرامی داشته شد

در محله ی ویلریس له بل واقع در پاریس به پیشاهنگی جنبش جوانان انقلابی(ت‌ج‌ش) برای یاد شهید ساراهوگر رحا و بشنگ بروسک مراسم گرامی‌داشتی برگزار شد.

در محله‌ی ویلریس له بل واقع در پاریس با پیشاهنگی جنبش جوانان انقلابی(ت‌ج‌ش) برای یاد شهید ساراهوگر رحا و بشنگ بروسک مراسم گرامی‌داشتی برگزار شد. این مراسم با یک دقیقه سکوت به احترام شهدا آغاز شد.

در سخنرانی از طرف ت‌ج‌ش گفته شد:

«صیانت از شهدا، حول اهداف آنان زیستن،‌ نفس گرفتن و با ایستار برخورد نمودن است. شهدا تاثیرات عمیقی در انسان ایجاد می‌کنند. ایستار انسان را قوی می‌نماید.»

همچنین اعلام شد که هر دو شهید پایه و راهنمای جنبش جوانان‌اند و شهدا برای گسترش افکار آپوئی و پیشبرد جنبش آزادی رنج‌های بسیاری کشیده‌اند.

در سخنرانی از طرف کمیته‌ی خانواده‌های شهدا نیزگفته شد: «امروز وظیفه‌ ما اینست که لایق شهدا باشیم. لازم است رهروی راه آنها شویم. به‌خصوص لازم است رفقای جوان بسیار مبارزه نمایند تا یاد و اهداف شهدا را عملی سازند.»

در سخنرانی از طرف جنبش جوانان کوردستان در فرانسه(ک‌ج‌ف) هم اعلام شد که شهید سارا و بشنگ جوانانی که در هر چهار بخش کوردستان پیشاهنگی مبارزه را بی‌وقفه ادامه داده‌اند، همچنین هر دو شهید برای اینکه نتیجه‌یی پیروزمندانه را برای مبارزه‌ی آزادی به ارمغان آورند، وظایف خود را موفقیت آمیز بجا آورده‌اند.»

در این سخنان گفته شد: «برای اینکه لایق شهدا باشیم عهد می‌بندیم که تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا وظایف خود را درست و موفقیت‌آمیز عملی سازیم.»