فعالیت‌های اعتصاب غذا در بوردو ادامه دارد

در شهر بوردو در فرانسه فعالیت اعتصاب غذا در سومین روز با شور و اشتیاق ادامه دارد. فعالین و بازدید کنندگان از این فعالیت برای رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و مقاومت کنندگان در زندان کارت‌پستال ارسال کردند.

جنبش زنان کورد در فرانسه (ت‌ژ‌ک-ف) و اتحادیه زنان سوسیالیست (س‌ک‌ب) با هدف حمایت از اعتصاب غذای زندانیان که ۹۰ روز است برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در زندان‌ها ادامه دارد، در مرکز جامعه‌ی دمکراتیک کورد در بوردو ۳ روز است که اعتصاب غذا را آغاز کرده‌اند.

اعتصاب غذا کنندگان با روحیه‌ی‌ بالایی به اعتصاب خود ادامه می‌دهند، نمایندگان مرکز فرهنگی علویان، چندین سازمان سوسیالیستی فرانسه و اتحادیه‌های کارگری و خلق کوردستان به بازدید از این فعالیت رفتند.

فعالین برای رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان که ۲۵ سال است تحت انزوای شدیدی قرار دارد و همچنین زندانیان سیاسی که ۳ ماه است اعتصاب غذا کرده‌اند، نامه فرستادند.

فعالین به این اشاره کردند که برای رفع انزوای تحمیلی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و تضمین آزادی جسمانی وی حمایت از مقاومت زندانیان مقاومت کننده، اعتصاب غذا را آغاز کرده‌اند و گفتند: «امیدواریم خلق میهن‌دوست و دوستان ما در اروپا، از این فعالیت صیانت نمایند.»