کارزار جهانی: رژیم اردوغان را مجبور خواهیم کرد درهای امرالی را باز نماید!

کارزار جهانی آزادی برای عبدالله اوجالان مرحله دوم خود را اعلام کرد و گفت: «رژیم اردوغان را مجبور خواهیم کرد درهای امرالی را باز نماید.»

درشهر کلن آلمان طی کنفرانسی مطبوعاتی مرحله‌ی دومین کارزار جهانی اعلام شد.

کارزار جهانی «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه حلی سیاسی برای مسئله‌ی کورد» که در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳ در بیش از ۱۰۰ کشور آغاز شد.

در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که مرحله‌ی دوم این کارزار از ۱ مارس تا ۱ می ادامه خواهد یافت.

ک‌ج‌د‌ک‌-ا‌ به عنوان بخشی از این کارزار در کنفرانس مطبوعاتی بیانیه را قرائت کرد.

ک‌ج‌د‌ک‌-ا‌ از تمامی شرکت کنندگان و همکاران این کارزار بین‌المللی تشکر کرد و اعلام نمود که این ثابت می‌کند رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان فقط رهبر ما نیست، بلکه رهبر و امید همگان است. این نیز نیرو و اراده‌ای قوی را در پی داشت.

ک‌ج‌د‌ک‌-ا‌ اعلام کرد که در تجمع کلن به شورای اتحادیه‌ی اروپا و به ویژه کشور آلمان پیام مهمی داده شده است و در ادامه گفت: «کمیسیون اتحادیه‌ی اروپا، نخست وزیر شولتس‌ و وزیر امور خارجه باربوک‌، اگر نمی‌خواهند شریک جنایات رژیم اردوغان شوند، باید نقش خود را در بازکردن درهای امرالی ایفا کنند. دیگر تلرانس و تحملی سوسیال دمکرات و حکومت سبز برای رژیم فاشیستی ایجاد می‌کنند، غیرقابل قبول است!»

ک‌ج‌د‌ک‌-ا‌ در ادامه گفت: «آن‌چه اصلی و مهم‌تر است، مرحله‌ی دوم است که پس از امروز یعنی ۱ مارس آغاز خواهیم کرد. قطعا رژیم اردوغان را مجبور خواهیم کرد که درهای زندان امرالی که رهبر آپو در آن زندانی است را باز کند. این رژیم پلید و ستم‌گر و ضد خلق اردوغان را در تمامی جهان رسوا خواهیم کرد.

از امروز به بعد، ۸ مارس روز جهانی زنان، ۲۱ مارس نوروز، ۲۸ مارس روز قهرمانان ملی، ۴ آوریل میلاد رهبر آپو، یعنی روز زن کورد آزاد و خلق کورد، ۱ می روز جهانی کارگر، با تاکید بر این کارزار جهانی و سردادن شعار «آزادی برای رهبر آپو، راه‌حل برای مسئله‌ی کورد» توسط میلیونرها تن از خلق ما جشن گرفته خواهد شد و یاد آن را گرامی خواهیم داشت.

در پایان به مناسبت انتخابات محلی در کشور، از تمامی خلق خود می‌خواهیم که فداکارانه و فعالانه در این کارزار شرکت نمایند.

از تمامی شما متشکر هستیم و برایتان آرزوی موفقیت داریم.»