ک‌ج‌د‌ک-اروپا از همه خواست تا به کنش استراسبورگ بپیوندند

ک‌ج‌د‌ک-اروپا از همه دعوت کرد تا در کنش ۱۵  آوریل در استراسبورگ فرانسه که با شعار «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه حل برای مسئله کورد» برگزار می‌شود شرکت کنند.

کنش ۱۵ آوریل

کنگره جوامع دموکراتیک کوردستان در اروپا (ک‌ج‌د‌ک-اروپا) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «دولت فاشیست ترکیه و نیروهای توطئه‌گری که در خفا از آن حمایت می‌کنند، ۲۵ سال است که علیه رهبر آپو، خلق کورد و مبارزات آزادی حملات نسل‌کشی انجام می‌دهند.» 

در این بیانیه اعلام شد که دیگر نمی‌توانند انزوای ۲۵ ساله را تحمل کنند و آمده است: «آزادی رهبر آپو هدف اصلی زندگی ما شده است.

رهبر آپو اسم رمز مقاومت تاریخی است که در برابر معاهده لوزان شکل گرفته است. معاهده‌ای که با آن می‌خواستند کوردها را صدها سال اسیر کنند، قتل‌عام کنند و کوردستان را تکه تکه کنند. در همین راستا گردهمایی در ۱۵ آوریل در استراسبورگ با هدف شکست دولت قاتل ترکیه و محکومیت نیروهای توطئه‌گر بین‌المللی برگزار می‌شود. بیایید برای شرکت در این تجمع بسیج شویم.

خلق فداکار و دوستان ما باید با روحیه‌ای قوی در این گردهمایی شرکت کنند.

ما به عنوان ک‌ج‌د‌ک-اروپا از همه می‌خواهیم که برای آزادی رهبر آپو گرد هم آیند و در راهپیمایی استراسبورگ با شعار «آزادی برای رهبر آپو و راه‌حل برای مسئله کورد» که نمادی از رهایی اساسی بشریت است شرکت کنند.

ما استراتژی دشمنان برای آموزش زندگی بدون رهبر آپو را رد می‌کنیم. ما آزادی رهبر آپو را محور کار و زندگی خود قرار می‌دهیم و بر این اساس از همه می‌خواهیم که با هزاران نفر در ۱۵ آوریل برای حمایت از این هدف به میدان بروند.»