جمعیت خانواده‌های شهدا و مفقودین کوردستان: نوروز را با مژده گریلاها جشن می‌گیریم

جمعیت خانواده‌های شهدا و مفقودین کوردستان (کوماو) عید نوروز را با این جمله تبریک گفت: «همراه با مژده سطح پیشرفت گریلاها، روح مقاومت نوروز تاریخی تجدید و مزین شد.»

جمعیت خانواده‌های شهدا و مفقودین کوردستان (کوماو) با صدور بیانیه‌ای کتبی نوروز را تبریک گفت.

 در این بیانیه به موارد زیر اشاره شد: «این جنبش تاریخی قیام، ماهیتی بسیار قوی دارد که هزاران سال است به امروز ما رسیده است. با این حال، در طول تاریخ خود، با هزاران حمله نابودی و خطر انقراض روبرو بوده است. رهبر آپو به ندای این سنت مقاومت پاسخ داد و این تاریخ قیام را مبنای خود قرار داد و جنبش آزادی کورد را پایه‌گذاری کرد.

با پیشاهنگی رهبر آپو همراه با مقاومت زندان‌ها نوروز جشن گرفته می‌شود

ما با مقاومت زندان‌ها با پیشاهنگی رهبر آپو در امرالی و با مژده سطح پیشرفت گریلاها، روح مقاومت نوروز تاریخی که تجدید و مزین شده است، وارد نوروز ۲۰۲۴ می‌شویم. همچنین هم جنبش آزادی و هم خلق ما و دوستانشان با روحیه و شور و شوق فراوان نوروز را جشن می‌گیرند که نسبت به سال‌های گذشته بسیار بیشتر است. ما به عنوان جمعیت خانواده‌های شهدا و مفقودین با سپاس و احترام از شهدای خود یاد می‌کنیم، عید نوروز را به رهبر آپو، رفقا، مادران و خانواده‌های شهدا و همه خلق میهن‌دوست خود و دوستانشان تبریک می‌گوییم. به منظور تضمین آزادی رهبر آپو و تمامی زندانیان میهن‌دوست در زندان‌ها، همه را برای پیوستن به مبارزات دعوت می‌کنیم.»