پیام ماه رمضان جامعه اسلامی کوردستان: بیایید یکی شویم و متحد باشیم

جامعه اسلامی کوردستان به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان بیانیه‌ای صادر کرد و ابراز امیدواری کرد که این ماه صلح و ثبات را برای جهان اسلام به ارمغان بیاورد. همچنین خواستار اتحاد و همبستگی کوردها شد.

در پیام جیک آمده است: «امیدواریم صلح و آرامش در جهان اسلام و جهان محقق شود، امیدواریم ماه رمضان وسیله‌ای برای زندگی آزاد و آرام برای مردم باشد.»

در ادامه این پیام آمده است: «امسال حساب گناهان خود را کرده و خود را از ظلم و ستم محفوظ بداریم، مومن باشیم و عدالت طلب باشیم، در مقابل جنگ و بی‌عدالتی بایستیم و با خیر و عدالت زندگی کنیم. تا آخر عمرمان به عنوان انسانهای با اخلاق و وجدان به زندگی ادامه دهیم. همانطور که پیامبرمان رسول الله فرمودند، در آغاز این ماه به رحمت روی آوریم و استغفار کنیم، بیایید خود را از گناهان گذشته پاک کنیم، در قالب برادری و خواهری، آزاد، برابر، مسالمت آمیز زندگی کنیم. بیایید مشکلات داخلی خود را با گفتگو با خواهران و برادران خود حل کنیم، دیگر با برادران و خواهران خود نجنگیم.»

جیک درخواست کرد کسی در دام فتنه و فساد نیفتد و گفت: «دشمنان مردم ما در بسیاری از نقاط کشور ما می‌خواهند بذر اختلاف را در میان ما بکارند، آنها نمی‌خواهند ما متحد باشیم. بیایید با هم با دشمن خود و با دولت‌های اشغالگر که دشمن خدا هستند مبارزه کنیم.»

در پایان این پیام به نام جامعه اسلامی کوردستان، ماه مبارک رمضان را به همه آحاد مردم مسلمان تبریک گفته و امید به صلح و ثبات ابراز شد.