سارییلدیز: بیایید به کلن برویم، اجازه دهید جهان صدای ما را بشنود!

فیصل سارییلدیز نماینده مشترک دم پارتی آلمان خواستار شرکت در راهپیمایی کلن شد و گفت: «امروز روزی معمولی نیست. هر میهندوستی باید به کلن برود.»

به عنوان بخشی از کارزار «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه حل سیاسی برای مسئله کورد» ، راهپیمایی مرکزی در سطح اروپای در ۱۷ فوریه در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. فیصل سارییلدیز نماینده مشترک دم پارتی آلمان گفت: «هر کوردی باید در ۱۷ فوریه در کلن باشند و با صدها هزار نفر صدای خود را بلند کنیم تا جهان صدای ما را بشنود و درد ما را درک کنند.»

فیصل سارییلدیز با بیان اینکه خلق کورد اکنون با مرگ و نابودی روبرو هستند، گفت: «یا صدها هزار نفر از مردم ما را خواهند کشت یا باید هزینه آن را بپردازیم و به سرنوشت ننگین صد ساله پایان دهیم. در یک میهن آزاد می‌توانیم زندگی جدیدی بسازیم. به همین دلیل است که هر کورد باید در ۱۷ فوریه به کلن برود. این یک فعالیت معمولی نیست. این یک فعالیت مهم و جدی است. سال‌ها است که هر روز در باکور کوردستان و سایر بخش‌های کوردستان کوردها را می‌کشند، کشتارها همچنان ادامه دارد، از این پس کشتارها و جنایات را افزایش خواهند داد.»

فیصل سارییلدیز در پایان از هر میهندوستی خواست که به کلن بروند و گفت: «این کاری است که ما اکنون می‌توانیم انجام دهیم. مردم ما در کوردستان مقاومت می‌کنند. آنها آنچه را که می‌توانند انجام می‌دهند اما هر روز با کشتارهای فاشیسم مواجه می‌شوند. در چنین زمانی رفقای ما در آنجا راهپیمایی می‌کنند. ما باید صدها هزار نفر در اروپا دور هم جمع شویم و فریاد بزنیم. اروپا باید این را ببیند و بشنود.»