با قدرت و‌ اراده‌ی متحدمان اشغال‌گری را شکست می‌دهیم

جنبش آزادی جامعه‌ی کوردستان/ خارج از کشور، درخواست کرد علیه اشغال‌گری‌های دولت ترکیه تمامی نیروهای میهنی و ملی در خارج از کشور در حالت آماده باش قرار بگیرند تا با قدرت و‌ اراده‌ی متحدمان اشغال‌گری را شکست ‌دهیم.

در بیانیه‌ی جنبش آزادی جامعه‌ی کوردستان / خارج از کشور، حملات اشغال‌گرانه‌ی دولت ترکیه را محکوم گردیدە و اعلام شدە است، حکومت حزب عدالت و توسعه (آ‌ک‌پ)-حزب حرکت ملی (م‌ه‌پ) می‌خواهد‌ از طریق جنگ و عملیات اشغال‌گری، خود را از بحران اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نجات دهد.

این را نیز اعلام نموده است که از تمامی کوردها و‌ کوردستانی‌ها و دوستانمان درخواست می‌کنیم که در این برهه‌ی حساس سکوت نکنند و در برابر حملات دولت اشغالگر ترکیه موضع‌گیری نمایند.

متن بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

با قدرت و اراده‌ی متحدمان اشغال‌گری را شکست می‌دهیم‌

همان‌گونه که مطلع هستید، رژیم اشغال‌گر ترکیه از ساعت هشت شب گذشته، حمله‌ای گسترده را به مناطق متینا واقع در مناطق حفاظتی مدیا آغاز کرده است. این حمله و لشکرکشی دولت ترکیه قابل پیش‌بینی بود، هر فردی از خلق کورد و آزادی‌خواهان باید این حقیقت را بداند، که حکومت جنگی آ‌ک‌پ-م‌ه‌پ که گرفتار بحران عمیقی شده‌ است، خارج شدن از این بحران و مشکلات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی را در جنگ و عملیات و افکار فاشیستی می‌بینند. برای این منظور نیز به حمله کردن به جنبش آزادی‌بخش و مقاومت کننده‌ی کوردستان پناه می‌برند. به همین سبب ما به عنوان جنبش آزادی جامعه‌ی کوردستان در خارج از کشور شدیدا حملات فاشیستی ترکیه‌ی اشغال‌گر را محکوم می‌کنیم. همزمان از تمامی کوردها و‌ کوردستانی‌ها و دوستانمان درخواست می‌کنیم که در این برهه‌ی حساس سکوت نکنند و در برابر حملات ترکیه موضع‌گیری نمایند.

همزمان از نیروهای ملی و‌ میهنی خارج از کشور می‌خواهیم که با هم و متحدانه موضعی جدی و موثر اتخاذ نمایند و با روحیه‌ برای شکست دشمن بسیج شوند. اتحاد صفوف خلق کوردستان و تمامی احزاب و سازمان‌های آزادی‌خواه و مدنی همواره مبنای موفقیت ما بوده است، اکنون نیز بیش از همیشه به این اتحاد و همبستگی نیاز داریم.»