بدهی ۱ تریلیون لیر است، بدون آنکه خدماتی انجام گرفته باشد

شورَژ دیری شهردار مشترک گَوَر گفت: «قیم شهرداری گَوَر را یک تریلیون لیر بدهکار کرده است و این در حالی است که هیچ خدماتی به شهر ارائه نکرده است.»

شورَژ دیری شهردار مشترک گَوَر با بیان اینکه بار بدهی قیم‌ها و خسارتی که وارد کرده‌اند آنها را دلسرد نمی‌کند، توجه را به حمایت خلق از آنها جلب کرد.

دم پارتی ۸۰ درصد آرا را در شهر گَوَر جولمرگ به دست آورد. شورژ دیری، شهردار مشترک گَوَر یادآور شد که آنها قبل از انتخابات اعلام کرده بودند که حزب عدالت و توسعه را شکست خواهند داد و گفت: «همانطور شد. ما هر ۲۵ عضو شورای شهرداری را برنده شدیم. درصد آرای خلق گَوَر در سطحی بی‌سابقه بود. خلق اینجا از اراده خود صیانت کردند، من مجددا از آنها سپاسگزاری می‌کنم. ما باید تلاش کنیم لایق این خلق باشیم. خلق ما به آسیب و خساراتی که ۸ سال است قیم‌ها در شهر وارد کرده‌اند پاسخ روشنی دادند.»

حمایت بی‌نظیری از طرف خلق وجود دارد

دیری با بیان اینکه پس از ورود به شهرداری تحقیقات لازم را انجام دادند، مشخص شد شهرداری گَوَر ۹۸۸ میلیارد لیره بدهی دارد و گفت: «تقریباً شهرداری یک هزار میلیارد لیره بدهی دارد. در ازای این بدهی، خدماتی در شهر انجام نداده‌اند. مشکلات زیرساختی وجود دارد. نیمی از راه‌های این منطقه آسفالت نیست. قطعا این بدهی و خسارت وارده به شهر، ما را ناامید نمی‌کند. ما یک قدرت مردمی باورنکردنی در پشت خود داریم. در ۱۰ روز اخیر شور و شوق زیادی در خلق وجود داشت. ما با خلق خود دست در دست هم خواهیم داد و بهترین راه حل‌ها را پیدا خواهیم کرد. قیم سه معاون داشت که وظایفشان را لغو کردیم. در مدت کوتاهی اقدامات لازم را علیه آنها انجام خواهیم داد. همچنین در ۸ سال گذشته هیچ کاری برای زنان، جوانان و فرهنگ و هنر در شهرداری انجام نشده است. برای هر کدام از اینها کمیسیون‌های مربوطه را تشکیل خواهیم داد و در این زمینه‌ها شروع به کار خواهیم کرد.»