به درمان آجار، زندانی بیمار توجه نمی‌شود

وضعیت سلامتی زندانی بیمار ناجی آجار رو به وخامت است. نباحت آجار خواهر ناجی آجار درخواست کرد که برادرش فورا آزاد شود تا تحت درمان قرار گیرد.

نباحت آجار گفت که یک ماه پیش همسر و فرزندان ناجی آجار به ملاقات وی رفتند و اظهار داشتند که بیماری آجار رو به وخامت گذاشته است.

ناجی آجار، زندانی به شدت بیمار، در سال ۱۹۸۳ به دنیا آمد و از سال ۲۰۱۶ در زندان به سر می‌برد. وی ابتدا به زندان تیپ اف وان و سپس به زندان اولتو ارزروم فرستاده شد. ناجی آجار همزمان مبتلا به صرع بوده و به دلیل دیابت نوع ۲ دچار ۵۲ درصد از کار افتادگی شده است. این در حالی است که  بیماری صرعش تشدید شده اما مورد هیچ درمانی قرار نگرفته است. نباحت آجار خواهر وی گفت که همسر و فرزندان ناجی آجار یک ماه پیش به ملاقات وی رفتند و اظهار داشتند که حال وی به حدی وخیم است که نمی‌تواند در زندان بماند. بیماری او در مراحل بسیار شدید قرار دارد.

آجار گفت: «وقتی داروهایی که به او داده شده را مصرف می‌کند، برخلاف میلش به خود و اطرافیانش آسیب می‌رساند چرا که این داروها روی ذهن او تأثیر مخرب می‌گذارد. گزارش‌ها نشان می‌دهد بیماری او در مرحله بسیار جدی است. بیماری دیابت باعث ورم بسیار زیاد دست‌ها و پاهایش شده است. با توجه به اینکه هنگام بازداشت زانویش زخمی شده بود، نمی‌تواند به خوبی از پایش استفاده کند و ممکن است پایش قطع شود.»