حمله نژادپرستی به کوردها در ترکیه؛ دو نفر مجروح شدند

یک خانواده‌ی کورد که از جنوب کوردستان به مرسین رفته بودند، صرفا به دلیل کوردبودن مورد حمله ترک‌های نژادپرست قرار گرفتند و دو تن به شدت مجروح شدند.

ترک‌های نژادپرست در شهر مرسین ترکیه به یک خانواده‌ی کورد اهل هولیر که به عنوان گردشگر به این شهر سفر کرده بودند، حمله کردند. به دلیل این حمله پدر و پسر این خانواده به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

روز پنجشنبه در مسیر میان دو شهرک بوزیاز و گوسوجه در استان مرسین، چهار تن راه را بر یک خانواده‌ی کورد اهل هولیر که با هدف گردشگری به ترکیه رفته بودند، بسته‌اند و پس از دادن فحش و ناسزا به کوردها و تحقیر این خانواده، با سنگ و چوب به آنها حمله کرده‌اند.

همانطور که در ویدیوهای مربوط به این حادثه که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است دیده می‌شود، مهاجمان در زمان حمله به این خانواده‌ی کورد سمبل گرگ‌های خاکستری را نشان داده‌اند که در واقع سمبل نژادپرست‌های ترکیه می‌باشد.

به دلیل این حمله پدر و پسر خانواده به شدت مجروح شده‌اند. همان طور که در تصاویر مشخص است، یکی از مجروحین بر روی زمین افتاده و در حال خونریزی می‌باشد و زنی در کنار نشسته است.

همچنین در این تصاویر مشخص شده است که مهاجمان با سنگ و چوب به پدر و پسر ۱۲ تا ۱۳ ساله ی این خانواده حمله کردند. پس از آن که پدر علت شدت جراحات بیهوش شده است، مهاجمان سعی کردند، تا وی را از یک بلندی به پایین پرت کنند.