حزب دمکراتیک خلق‌ها: حکومت مسئول حمله به دفتر مرکزی ماست

ه.د.پ در بیانیه‌ای اعلام کرد که دفتر مرکزی آنان شب گذشته هدف حمله قرار گرفته و حاکمیت مسئول این حمله است، زیرا همیشه حزب آنان را هدف نشان می‌دهد.

شورای مرکز حزب دمکراتیک خلق‌ها (ه.د.پ) در بیانیه‌ای اعلام کرد که شب گذشته دفتر مرکزی این حزب در آنکارا هدف حمله قرار گرفته است.

در بیانیه شورای مرکزی ه.د.پ آمده است:"شب گذشته ساعت ٠٠:٠۵ گروهی سه نفره که برخی جریان‌ها آنان را هدایت می‌کنند به دفتر مرکزی حزبمان حمله کرده‌اند. همچنانکه در تصاویر دوربین‌ها قابل تشخیص است نیروهای پلیس که د دو نقطه وظیفه محافظت از دفتر حزبمان را بر عهده دارند از این حمله جلوگیری نکرده‌ند و حتی به این حمله کمک کرده‌اند. مهاجمان در مقابل چشمان پلیس به ساختمان حزبمان حمله کردند و هنوز هم دستگیر نشده‌اند. این واقعیت زوایای پشت پرده و دست‌های دخیل در این حمله را بخوبی آشکار می‌کند."

ه.د.پ در مورد مسئول این حمله می‌افزاید:"علی‌رغم منع آمد و رفت، در نخستین روز عید فطر دفتر مرکزی سومین حزب بزرگ ترکیه هدف حمله قرار گرفته است. مسئول این حمله حکومت است که با تکیه بر بحران به حیات خود ادامه داده و همیشه حزب ما را هدف نشان می‌دهد."