پیام زندانیان: مقاومت، انزوای علیه رهبر آپو را خواهد شکست

زندانیان در زندان شماره ۱ فوق امنیتی دوملوی ارزروم این پیام را ارسال کردند: «مبارزه ما که در داخل و خارج در حال رشد است، انزوای علیه رهبر آپو را خواهد شکست.»

بیانیه‌ی زندانیان

زندانیان سیاسی در چهارچوب کمپین «آزادی برای عبدالله اوجالان، راه حلی برای مسئله کورد» از ۲۷ نوامبر ۲۰۲۳ فعال هستند و از ۴ آوریل اعتصاب غذای خود را به مرحله جدیدی منتقل کرده‌اند. در این مرحله زندانیان تصمیم گرفتند دادگاه را تحریم کنند و با خانواده خود تلفنی صحبت نکنند و برای ملاقات با خانواده خود نروند.

زندانیان در زندان فوق امنیتی شماره یک دوملو ارزروم در دیدار با وکلای خود، عید را به خانواده‌هایی که در تحصن عدالت هستند و به رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان تبریک گفتند. زندانیان از طریق وکلای خود این پیام را ارسال کردند: «با قدرت مبارزه به شما درود می‌فرستیم. اول از همه به رهبر آپو و به همه کسانی که در هر عرصه‌ای از زندگی مبارزه می‌کنند تبریک می‌گوییم. مبارزات خانواده‌ها و مادران عزیزمان به ما نیرو و روحیه می‌دهد. ما به این مبارزه شرافتمندانه خانواده‌هایمان درود می‌فرستیم. مبارزه داخل و خارج فزاینده‌ی ما انزوای علیه رهبر آپو را از بین خواهد برد. ما به همه مردم خود درود می‌فرستیم.»