شماره ۴٧ زنان شرق منتشر شد + دانلود نشریه

نشریه‌ی زنان شرق، ارگان جامعه زنان آزاد شرق کوردستان شماره ۴٧ منتشر گردید

جنبـش آپویـی در مقاومـت و مبـارزه‌ی ١۴ جولای ١٩٨٢ وارد مرحلـه‌ای تاریخـی گشـت. پیشـگامان ایـن جنبـش بـرای برجسـته نمـودن رهبریـت تاکتیکـی بـا تمامـی سـلول‌های وجـود خـود و بـا روحیـه‌ای فدایـی، زنـدان را بـه گورسـتان فاشیسـتان مبـدل کردنــد.

جنبــش آپویــی، جنبــش شهداســت. بــا هــر شــهادتی ورود بــه مرحلــه‌ای حســاستر و انتقــام از سیســتم مردســالاری و اقتدارگـرا افزایـش یافتـه و نیازمنـد گسـترش و اجرایـی سـاختن جنـگ انقلابـی خلـق در اوج مقاومـت و مبـارزه اسـت. خلـق کـورد و زنـان، روزهـای تاریخـی‌ای را سـپری می‌کننـد. زنـان بـا الهـام از مقاومـت گریلاهـای آزادی در کوهسـتان‌ها، مقاومـت انقالبیـون در زندان‌هـا، سـطحی از دانـش و آگاهـی پیشـاهنگی جنبش‌هـای اجتماعـی را درک و عملـی نموده‌انـد. ایـن پیشـاهنگی زنـان در تمامــی عرصه‌هـا، نیروبخــش دیگــر اقشـار و اصنـاف جامعـه شـده و اراده‌ای را کــه بـه تمامـی لایه‌هـای جامعـه سرایـت نمـوده اسـت را بـه نیـروی انقلابـی عظیمـی سـوق میدهـد.

 بر همین اساس در این شماره موضوع هایی چون مقاومت؛ ارادە و روحیه مقابله با سیاسـت انکار – سازماندهی ابعاد ملت دمکراتیک در جنگ انقلابی خلق – با مقاومت گریلا، بەسـوی پیروزی و شـهید، تبلور حقیقت یک خلق است، ارائه شده است.

برای دریافت و مطالعه شماره ۴٧ نشریه زنان شرق لطفا [اینجا] کلیک کنید.