تحصن‌های برای عدالت ادامه دارد

تحصن‌های برای عدالت برای آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان در چندین شهر ادامه دارد.

بستگان و خانواده‌ی زندانیان با مطالبه‌ی آزادی جسمانی رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان و راه‌حل‌ سیاسی برای مسئله‌ی کورد به تحصن‌های برای عدالت ادامه می‌دهند. این تحصن‌ها در شهرهای مردین و آمد و اِلح ادامه دارد. ‌در این تحصن‌ها شعارهای «زنده باد رهبر آپو» و «بدون رهبر زندگی میسر نیست» و «زنده باد مقاومت زندان» و «ژن، ژیان، آزادی» سرداده شد، مادران جلیقه‌هایی که بر روی آن نوشته شده بود «انزوا جنایت علیه بشریت است» را بر تن کردند.

در تحصن برای عدالت شهر آمد، صلحیه ساروهان درخواست کرد که به مطالبات زندانیان گوش سپرده شود، در ادامه گفت: «باید فورا انزوای آقای عبدالله اوجالان رفع گردد و بتواند با خانواده و‌ وکلایش دیدار نماید.»

در تحصن برای شهر مردین فتاح‌ تکین از بستگان زندانیان گفت: «ما برای آزادی عبدالله اوجالان در حال تحصن ‌هستیم. وی ۲۶ سال است در تحصن شدیدی قرار دارد. در شخصیت عبدالله اوجالان خلق کورد و خلق‌های خاورمیانه را منزوی می‌کنند. لازم است این دولت و حکومت از اشتباهاتش پشیمان شود. باید انزوای آقای عبدالله اوجالان رفع گردد و آزاد شود. می‌خواهیم که رهبرمان آزاد گردد. تا زمانی که وی آزاد نگردد، خلق ما و فرزندانمان و خلق‌های خاورمیانه نیز آزاد نخواهند شد.»