تلاش برای شستن دستان خونین نظام

روایت سراسر کذب معاون امنیتی وزیر کشور ایران از اعتراضات مردم

جمهوری اسلامی حاکمیت امپراتوری لرزان دروغ در بیش از چهار دهه متوالی است. معاون امنیتی وزیر کشور ایران در یک کنفرانس خبری سعی کرد دست‌های خونین نظام را بشورد و بگوید این مردم بودند که مردم را کشتند.

سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور دولت رئیسی طی اظهاراتی نه تنها به دروغ  و از  زبان پدر ژینا امینی مدعی شد که او در اثر بیماری قبلی جانباخته است، بلکه قتل یک دختر لرستانی بنام "مهسا میساموگویی" در اصفهان را نیز به معترضان نسبت داد. او همچنین منکر اخذ اعترافات اجباری و بازداشت کودکان شد و ضمن تهدید احزاب کورد مخالف نظام که در اقلیم جنوب کوردستان مستقر هستند، از آتش زدن صدها اداره دولتی و مراکز حکومتی توسط معترضان خبر داد. میراحمدی کشتار در بلوچستان را نیز انکار کرد.

از گفتەهای معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور پیداست تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان سرشناس ایران برای عدم اظهار نظر درباره اعتراضات مردمی مورد تهدید قرار گرفته اند. طبق اظهارات او حداقل ٢٠ تن از نیروهای قاتل در جریان دفاع مشروع معترضان کشته شده اند. البته آمار او دقیق نیست چون روزنامه ایران تصاویر دستکم ٢٤ سپاهی کشته شده را در صفحه نخست خود چاپ کرد.