تصویر

عملیات هوایی: ۸ اشغالگر مجازات شدند، ۷ موضع و ۴ چادر منهدم شد

یگان‌ شهید دوغان زنار ۴ عملیات هوایی در زاپ انجام داد. ۸ سرباز اشغالگر ترکیه که در این عملیات کشف شده بودند مجازات شدند، ۷ موضع و ۴ چادر منهدم شد.

عملیات‌های هوایی گریلا

بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) به شرح زیر است:

«یگان شهید دوغان زنار ما در فاصله بین روزهای ۲۹ ژوئن تا ۲ جولای پایگاه‌های ارتش اشغالگر ترکیه را در منطقه شهید دلیل در غرب زاپ را با پهپاد هدف قرار داد. پایگاه‌های اشغالگران در منطقه مقاومت تپه جودی یک بار و پایگاه‌های منطقه مقاومت تپه اِف‌اِم ۳ بار از هوا مورد اصابت قرار گرفتند. در این عملیات‌ها حداقل ۸ نظامی اشغالگر ترکیه مجازات شدند، ۷ موضع و ۴ چادر منهدم شد و پایگاه‌های اشغالگران نیز به میزان قابل توجهی تخریب شد.

اگرچه نیروهای ما در یک ماه گذشته بارها از هوا به ارتش اشغالگر ترکیه ضربه زدند و خسارات سنگینی را به آن وارد کردند، اما دولت ترکیه هیچ یک از خسارات خود را فاش نکرد و نتایج عملیات‌های متکی بر تکنولوژی از سوی گریلاها را به طور کامل مخفی کرد تا در افکار عمومی منعکس نشود. با وجود اینکه دولت اشغالگر ترکیه هیچ گاه نتایج این عملیات‌ها را نمی‌پذیرد و سعی می‌کند آنها را به طور کامل پنهان کند، اما ما این عملیات‌ها را همراه با تصاویر آن به اطلاع مردم میهن‌دوست خود و افکار عمومی می‌رسانیم.»