در یک شب، بیش از ۶۰۰ نقطه بمباران شد

جنگ اسرائیل و حماس در ۲۴مین روز خود ادامه دارد. اسرائیل اعلام کرده است که ظرف ۲۴ ساعت، بیش از ۶۰۰ هدف در غزه را بمباران کرده است.

جنگی که با حمله حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر آغاز شد، جدی‌تر می‌شود. هزاران نفر در بمباران ارتش اسرائیل کشته شدند. اسرائیل در حال آماده شدن برای یک عملیات زمینی گسترده و افزایش بمباران است.

بیش از ۶۰۰"هدف" در ۲۴ ساعت بمباران شد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ارتش اسرائیل در ۲۴ ساعت بیش از ۶۰۰ "هدف" در غزه را بمباران کرد. 
 
ادعا شده بود که ده‌ها تن از مبارزان حماس کشته شده‌اند 
 
در بیانیه صبح دوشنبه ارتش اسرائیل از کشته شدن ده‌ها مبارز حماس در جنگ شب گذشته در نوار غزه خبر داد.

بر اساس این بیانیه، یک هواپیمای جنگی ساختمانی را که بیش از ۲۰ مبارز حماس داخل آن بودند، بمباران کرد.  
 
تانک‌ها در مقابل شهر غزه هستند

تانک‌های اسرائیلی نیز در مقابل شهر غزه در شمال نوار غزه قرار دارند. شاهدان گفتند که تانک‌ها راه‌های اصلی شهر را بستند.

دادستان دیوان کیفری بین‌المللی DCN: ممانعت از کمک‌ها جرم است

از سوی دیگر ارسال کمک‌ها حتی اگر کم هم باشد، ادامه دارد. کمک‌های ارسالی به غیرنظامیان فلسطینی در گذرگاه مرزی رفح بین مصر و غزه جمع‌آوری می‌شود. کریم خان،  بازرس اصلی سازمان ملل متحد، روز یکشنبه در قاهره بیانیه‌ای صادر کرد و ممانعت از عبور کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را "جنایت" خواند.

کریم خان، دادستان دیوان کیفری بین‌المللی (DCN) گفت: «غذا و دارو باید به غیرنظامیان در نوار غزه برسد.» کریم خان گفت که دیده‌ام کامیون‌های کمک‌رسانی مسدود شده‌اند.

جبهه لبنان

جنگ در مرز اسرائیل و لبنان در حال تشدید است. حزب الله اعلام کرد یکی از مبارزانش در جنوب لبنان کشته شده است، اما زمان و مکان کشته شدن مبارز خود را اعلام نکرد. به گزارش رسانه‌های لبنانی، از ۷ اکتبر تاکنون ۴۸ مبارز حزب‌الله کشته شده‌اند.

آمریکا: ما به اسرائیل یا غزه سرباز نخواهیم فرستاد

کامیلیا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در گفتگو با تلویزیون سی بی اس گفت: ما هیچ برنامه قطعی برای اعزام واحدهای خود به اسرائیل یا غزه نداریم.