برگزاری گردهمایی بر علیه توطئه بین‌المللی در کوبانی

جنبش جوانان انقلابی و کنگره استار برای محکومیت توطئه بین‌المللی علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، خیمه‌ای جهت برگزاری گردهمایی در منطقه قین شهر کوبانی افتتاح کردند.

در منطقه «قین» کوبانی به رهبری جنبش جوانان انقلابی (ت‌ج‌ش) و کنگره استار خیمهای برای محکوم کردن توطئه بینالمللی ۱۵ فوریه علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان برپا شد. صدها تن از فعالان این کانتون برای بازدید از خیمه که در مقابل مرکز منطقه قین راهاندازی شده بود، رفتند.

در این مراسم هلال علی سخنگوی جنبش جوانان انقلابی ناحیه قین سخنرانی کرد و گفت: «رهبر آپو در چهاردیواری اسیر است، اما اندیشه و فلسفه رهبر آپو در دل مردم آزاد است و ما همیشه پیرو اندیشه و فلسفه وی خواهیم بود. افکار رهبری باعث ترس شدید دشمن شده است. ما باید با مبارزه خود انزوای علیه رهبر آپو را بشکنیم و آزادی جسمانی رهبرمان را عملی سازیم.»

'دیوار امرالی را فروخواهیم ریخت و رهبر آپو را آزاد خواهیم کرد'

سؤاد شیخ دَمیر، از اعضای مدیریت کنگره استار در ناحیه قین گفت: «ما در شرایط سخت برای آزادی رهبر آپو مبارزه میکنیم. ما همیشه در قیام خواهیم بود. ما مبارزه را افزایش خواهیم داد و دیوارهای امرالی را فروخواهیم ریخت و رهبر آپو را آزاد خواهیم کرد.»

این مراسم تا عصر ادامه خواهد داشت.