دو تبهکاری که قصد حمله در شهر حسکه را داشتند کشته شدند

فرماندهی کل نیروهای امنیت داخلی شمال و شرق سوریه در رابطه با حمله انتحاری تبهکاران داعش در شهر حسکه بیانیه‌ای مطبوعاتی صادر کرد.

فرماندهی کل نیروهای امنیت داخلی شمال و شرق سوریه در خصوص تلاش دو تبهکار داعش برای حمله به مقر نیروهایشان در محله نشوا شهر حسکه بیانیه‌ای صادر کرد.

اطلاعات زیر در بیانیه به اشتراک گذاشته شده است:

امروز دو تبهکار انتحاری داعش که به منظور استتار لباس‌های نظامی نیروهای سوریه دموکراتیک پوشیده بودند، سعی کردند به مرکز نیروهای امنیت داخلی در محله نشوا شهر حسکه حمله کنند.

نیروهای ما پس از درگیری کوتاه این حمله انتحاری را شکست دادند و در نتیجه هر دو تبهکار انتحاری کشته شدند. ۲ قبضه اسلحه کلاشینکف، ۲۰ عدد خشاب کامل کلاشینکف، ۸ نارنجک دستی و ۲ جلیقه انفجاری متعلق به دو تبهکار کشف و ضبط شد. نیروهای ما تحقیقات گسترده‌ای را در مورد این حمله آغاز کرده‌اند.

ما به عنوان فرماندهی کل نیروهای امنیت داخلی تأیید می‌کنیم که همراه با نیروهای سوریه دموکراتیک (ق.س.د) حملاتی را که ثبات منطقه ما در شمال شرق سوریه را هدف قرار می‌دهد، شکست داده و خنثی خواهیم کرد. ما همچنین از همه خلق خود می‌خواهیم که در برابر چنین حملاتی هوشیار باشند و هرگونه شرایط مشکوک را به ما گزارش دهند.