مقاومت خلق‌ها توطئه‌گران را شکست خواهد داد!

با شرکت ده‌ها هزار نفراز شهرهای کوبانی، عین عیسی و سرین واقع در کانتون فرات، توطئه‌ی بین‌المللی علیه رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان محکوم گردید.

ده‌‌ها هزار نفر متشکل از شهروندان و اعضای سازمان‌های مدنی، سازمان‌های زنان و جوانان شهر کوبانی و مهاجرین شهر اشغالی گری‌سپی در میدان زن آزاد تجمع کرده و راهپیمایی انجام دادند.

در این میدان، جوانانی که ۳ روز بود در حال راهپیمایی بودند، در راهپیمایی شرکت کردند و تا مرکز شهر کوبانی و روستای هلنجه، راهپیمایی انجام دادند.

در بین راهپیمایی مهاباد کوچر، عضو انجمن کل حزب اتحاد دمکراتیک (پ‌ی‌د) به سخنرانی پرداخت و گفت: «توطئه‌‌ای علیه خلق‌های منطقه وجود داشت، انزوای رهبر اوجالان ادامه‌ی همان توطئه‌ است، زیرا توطئه‌گران نتوانستند به اهداف خود دست یابند.»

مهاباد در ادامه‌ی سخنانش گفت: «خلق‌های منطقه به سوی امنیت گام برمی‌دارند. اندیشه‌ی آزادی که از رهبر اوجالان دریافت کرده‌اند، راه‌های تاریک را روشن می‌کند. با این میراث راه زندگی را انتخاب کردند و زنجیرهای بردگی را پاره کردند. بنابراین سیستم توطئه‌گری، برای این‌که از این راه روشن جلوگیری نماید، انزوا را بر رهبر اوجالان تحمیل کردند، اما با تمامی این‌ها باز موفق نشدند.»

فضا محمد معاون ریاست مشترک انجمن کانتون گری‌سپی، اعلام کرد: «لازم است خلق‌های منطقه فعالیت‌های خود را گسترش دهند و دیوارهای امرالی را بشکنند، زمانی که آزادی جسمانی رهبر اوجالان حاصل شد، آن‌گاه خلق‌های منطقه و مناطقشان نیز آزاد خواهند شد.»